Pepsi και BBDO ακόμα πιο κοντά
Η ανάπτυξη του δικτύου της BBDO Worldwide έκανε ένα ακόμη μεγάλο βήμα μπροστά. Η Pepsi Cola International ανήγγειλε ότι ανέθεσε στην BBDO Worldwide την ενιαία διαφημιστική καμπάνια της Pepsi Cola. Σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου, ο John Hetterick (Vice President Marketing της Pepsi Cola International) δήλωσε ότι η ανάθεση οφείλεται στην εξαιρετική δημιουργικότητα που έδειξε τα τελευταία 24 χρόνια η BBDO για τη διαφήμιση της Pepsi στις Η.Π.Α. Εξάλλου, παρατήρησε ότι όλο και περισσότερες αγορές δείχνουν ενδιαφέρον για τη θεματική εκστρατεία που χρησιμοποιεί η Pepsi στις Η.Π.Α. Η BBDO θα έχει τώρα την ευκαιρία να χειριστεί τον λογαριασμό της Pepsi σε ακόμα περισσότερες αγορές με τα ίδια πάντα εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Παράλληλα, όπως ήδη δημοσιεύτηκε στην «The Wall Street Journal» της Πέμπτης 26 Νοεμβρίου η σειρά αναψυκτικών Slice της Pepsico μετακινήθηκε από την J. Walter Thomson στην BBDO της Νέας Υόρκης. Η BBDO έχει δημιουργήσει ιδιαίτερα πετυχημένες διαφημίσεις της Pepsi με τους Michael Jackson, Lionel Richie, Michael J. Fox. Έτσι… Pepsi και BBDO ακόμη πιο κοντά.

Νέες καμπάνιες της Euro-Leo Burnett
• Φρέσκο γάλα Δέλτα
Νέα καμπάνια για το φρέσκο γάλα Δέλτα με την πρώτη ταινία της να έχει θέμα «Ραδιοσταθμός», βρίσκεται ήδη «στον αέρα». Έπεται και συνέχεια…
• Φρέσκια κρέμα γάλακτος Δέλτα
Με ολοσέλιδες καταχωρίσεις κινείται στον περιοδικό Τύπο η καμπάνια της Δέλτα για τη φρέσκια κρέμα γάλακτος. Η καμπάνια υποστηρίζεται και από ραδιοφωνικά σποτ.
• Πρωτιά της Μπουτάρη στο Nouveau
Με ολοσέλιδες γεμάτες ζωντάνια και φρεσκάδα καταχωρίσεις στον περιοδικό Τύπο κινείται η καινούργια καμπάνια για το κρασί Nouveau της εταιρείας Μπουτάρη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία Μπουτάρη είναι η πρώτη που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά «φρέσκο» κρασί.
• Merito χέρι βοηθείας
Το Merito, αυτό με τη λαβή, δεν είναι μόνο υγρό, αλλά και χέρι βοηθείας για τη νοικοκυρά που σιδερώνει. Με αυτό το σκεπτικό υποστηρίζεται η TV-καμπάνια της Triplex για το Merito.
• Morfat μίγμα για λουκουμάδες
«Παραδοσιακοί όπως θα τους φτιάχνατε και εσείς». Το σλόγκαν του έξυπνου , ζωντανού ραδιοφωνικού σποτ που υποστηρίζει την καμπάνια της Credin για τη Morfat, έτοιμη ζύμη για λουκουμάδες.

Νέες καμπάνιες της Aretas
• Παπούτσια Lakers
Ολοκληρώθηκε, σε πρώτη φάση, η προβολή της τηλεοπτικής ταινίας για τα νέα αθλητικά παπούτσια Lakers. Η ταινία που βασίζεται στην εναλλαγή γρήγορων πλάνων, με μοντέρνο μουσικό φόντο, είναι διάρκειας 25 λεπτών. Το μήνυμα που κυριαρχεί… λέει: «Φέτος η μόδα λέει… Lakers».
• Siemens-Καρασάββας
Με ολοσέλιδες τετράχρωμες καταχωρίσεις στον περιοδικό Τύπο «τρέχει» η καμπάνια που δημιούργησε η  Aretas για τις εντοιχισμένες συσκευές Siemens και τα ευρωπαϊκά έπιπλα κουζίνας Καρασάββας. Τίτλος της καμπάνιας είναι: «Διπλή εγγύηση για ευρωπαϊκή κουζίνα ποιότητας»

«Εδώ Μινιόν: Χριστούγεννα παρά 5’» ελήφθη over
Σύμφωνα με τον παραπάνω γενικό τίτλο κινείται από την Interpress η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Μινιόν. Πεντασέλιδες τετράχρωμες καταχωρίσεις στον περιοδικό Τύπο με προτάσεις για δώρα, που προβάλλουν ολόκληρη τη γιορτινή εκδήλωση και μια ζωντανή Χριστουγεννιάτικη τηλεοπτική ταινία 30″. Παράλληλα ετοιμάστηκε 20σέλιδη μπροσούρα, με χιλιάδες ιδέες για δώρα, που θα μπει ένθετη στον Ημερήσιο Τύπο, και θα μοιράζεται και στους πελάτες.

Για το δημιουργικό της καμπάνιας υπεύθυνοι είναι η Άννα Σιδηροπούλου και ο Χρήστος Σύρκος, για την επιμέλεια παραγωγής της ταινίας tv οι Δέσποινα Κεσίσογλου και Μαρία Φύτρου, ενώ εταιρεία παραγωγής είναι η Stefi Films. Υπεύθυνοι client service η Κούλα Μηνακούλη και η Αφροδίτη Κυριαζέλη και την επιμέλεια της παραγωγής μπροσούρας ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος.