Με επίκεντρο καταξιωμένους έλληνες δημιουργούς
Για έκτη χρονιά πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου, στο Hilton Αθηνών, το fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion - The 6 Senses», με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen και χορηγούς τις Affinity Card, Coca-Cola Τρία Έψιλον και Lurpak.

Στόχος ήταν η στήριξη του έργου της Επιτροπής «Elpida Youth» του Σωματείου «Ελπίδα-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με Καρκίνο». Γιορτάζοντας 6 χρόνια προσφοράς, το Taste the Fashion ονομάστηκε φέτος «The 6 Senses», προτείνοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ικανότητά του να «συναισθάνεται», η οποία κινητοποιεί πράξεις αλληλεγγύης. Με τη συμβολή των συντελεστών του δημιούργησε μία βραδιά γεμάτη ερεθίσματα που το κοινό απόλαυσε με όλες του τις αισθήσεις. Η φετινή διοργάνωση έστρεψε τους προβολείς αποκλειστικά σε διεθνώς αναγνωρισμένους έλληνες δημιουργούς. Σημειώνεται ότι στις πέντε πρώτες διοργανώσεις του «Taste the Fashion» συγκεντρώθηκαν συνολικά 160.000 ευρώ.