Στοιχεία έρευνας της Pollfish που θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο IMC18 Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και της ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.
Με ακτινοβολία διεθνούς φήμης – και ελληνικές ρίζες – η πλατφόρμα ερευνών Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα πάντα γύρω από την ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση. Η έρευνα, η οποία έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων. Η πλήρης agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, και η δυνατότητα κράτησης θέσεων διατίθενται το www.imc18.gr.