Το Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων του ΙΠΕ συμπλήρωσε ήδη 5 διοργανώσεις και το πρώτο ερώτημα που θέσαμε στον Γ. Ευσταθίου ήταν οι στόχοι αυτού, αλλά και το κατά πόσο αυτοί διαφέρουν από τους στόχους των προηγούμενων διοργανώσεων. Σύμφωνα με τον Γ. Ευσταθίου, στο Συνέδριο αναμένεται να παρουσιαστούν οι νέοι τρόποι προσέγγισης των πωλήσεων στο καινούργιο τοπίο της αγοράς, όπως αυτό διαμορφώνεται τόσο μέσα από τα παραδοσιακά κανάλια, όσο και μέσα από τα new media (social media). Παράλληλα –και αυτό είναι το νέο στοιχείο– , για πρώτη φορά παράλληλα με το Συνέδριο θα διεξαχθούν και οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ., ενισχύοντας τον θεσμό του Ινστιτούτου.
«Επιστροφή στο Μέλλον»
Αναφερόμενος στον τίτλο του Συνεδρίου «Επιστροφή στο Μέλλον», το Ιδρυτικό Μέλος του ΙΠΕ ανέφερε τα εξής: «Ο φετινός τίτλος του Συνεδρίου στοχεύει στην ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο οι ιδιωτικές επιχειρήσεις συνεισφέρουν στην οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος για τη χώρα και τα μέλη του Ινστιτούτου.
Το Συνέδριο του ΙΠΕ αποτελεί μία γέφυρα επικοινωνίας που φέρνει κοντά τα στελέχη των πωλήσεων από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους». Όσον αφορά στους θεματικούς άξονες στους οποίους αυτό θα κινηθεί, σύμφωνα με τον Γ. Ευσταθίου είναι οι εξής: «Το Χθες, το Σήμερα και το Αύριο των Πωλήσεων», «Restart των επιχειρήσεων και startup νέων μικρών επιχειρήσεων», «Νέα κανάλια Πωλήσεων», «Τα Οφέλη των καταναλωτών από όλα τα παραπάνω».
Ερωτώμενος για το τι τελικά προσφέρει στο εμπόριο και το επιχειρείν μια τέτοια διοργάνωση –και μάλιστα σε εποχές τόσο δύσκολες–, ο Γ. Ευσταθίου είπε τα εξής: «Διοργανώσεις όπως η δική μας, στηρίζουν και εντείνουν τις προσπάθειες του επιχειρηματικού κόσμου, πρωτίστως δίνοντας θάρρος για ένα καλύτερο αύριο. Αναδεικνύοντας καινοτόμα προϊόντα μέσω βέλτιστων τακτικών, στόχος μας είναι να συμβάλουμε στην άμεση τροχιά ανάπτυξης».
Εξωστρέφεια
Τους τελευταίους μήνες είναι φανερή η προσπάθεια του ΙΠΕ να αναπτύξει μια περισσότερο εξωστρεφή στρατηγική, συμμετέχοντας και στηρίζοντας δράσεις που προάγουν το σύγχρονο εμπόριο, όπως ήταν π.χ. το workshop Digital Economy που διοργάνωσε το Ινστιτούτο μαζί με την Google τον περασμένο Απρίλιο. Θα συνεχίσει το ΙΠΕ σε αυτή την κατεύθυνση; Ο Γ. Ευσταθίου ήταν ξεκάθαρος: «Με απόλυτη βεβαιότητα, θα συνεχίσουμε να κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς το επιβάλλει η τροχιά ανάπτυξης της αγοράς. Οι σύγχρονες πωλήσεις προάγονται και αυξάνονται με νέα καινοτόμα κανάλια όπως το e-commerce/e-shop. Το Ινστιτούτο θα στηρίξει τις νέες μεθόδους των συγχρόνων επιχειρήσεων, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι για ανάπτυξη της αγοράς».
«Νέα μέλη, φρέσκιες ιδέες»
Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η εκλογή του νέου Δ.Σ. του ΙΠΕ, που για πρώτη φορά θα γίνει παράλληλα με το Συνέδριο. Σχολιάζοντας τη σημασία του ρόλου που μπορεί να διαδραματίσει το νέο Δ.Σ. σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, ο Γ. Ευσταθίου ανέφερε: «Νέα μέλη, φρέσκιες ιδέες και περισσότερα στελέχη από τον επιχειρηματικό κόσμο θα προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες πληροφόρησης και δικτύωσης, συντελώντας στην πρόοδο. Αυτό νομίζω θα είναι το σημαντικότερο επίτευγμα».
Το πρόγραμμα του Συνεδρίου
Το Συνέδριο αναμένεται να ξεκινήσει με τους χαιρετισμούς των Λάμπρου Γιαννούχου, Προέδρου του ΙΠΕ, Νίκου Καραγεωργίου, Προέδρου του ΕΣΒΕΠ και Αντώνη Μακρή, Προέδρου του ΣΕΛΠΕ. Θα ακολουθήσουν οι διαδικασίες εκλογής του νέου Δ.Σ., οι οποίες θα συνεχίζονται και κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου. Guest Speaker στο Συνέδριο θα είναι ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Speaker-Consultant- Trainer- Motivator. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τέλος, αναμένεται να είναι η ενότητα που αφορά στη συζήτηση πάνελ, την οποία θα συντονίσει ο Δημήτρης Λώλης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕAcademy και σε αυτή θα συμμετάσχουν οι Κωνσταντίνος Αμοιρίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Funai, Δημήτρης Κατραβάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Media-Saturn Hellas, Αλέξανδρος Λαμνίδης, Γενικός Διευθυντής του SETE, Μανώλης Λέκκας, Head, Global Sales Distributors Sales Schwarzkopf Professional της Henkel και Δαμιανός Χαραλαμπίδης, C.O.O της Εθνικής Τράπεζας.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου στο www.ipe.org.gr.