Ποσοστό ελαφρώς μεγαλύτερο από το 4% του παγκόσμιου πληθυσμού καταλαμβάνουν οι κάτοικοι των ΗΠΑ, ωστόσο δαπανούν σχεδόν το 25% από τα άνω των 2,3 τρισ. δολάρια, τα οποία δαπανούν οι άνθρωποι παγκοσμίως σε media, αναφέρουν, μεταξύ άλλων, τα ευρήματα του Global Consumer Spending on Media Forecast της PQ Media για το 2024.

Ενώ οι Αμερικανοί καταναλωτές εξακολουθούν να δαπανούν περισσότερα από τους κατοίκους άλλων εθνών -1.552 δολάρια έναντι 387 δολαρίων κατά κεφαλήν το 2023- η παγκόσμια καταναλωτική δαπάνη στα media επεκτείνεται με οριακά υψηλότερο ρυθμό από την παγκόσμια πανδημία το 2020, σημειώνει η PQ. Σε άλλα ευρήματα, διαπιστώθηκε, μεταξύ άλλων, ότι τα pure-play mobile media συνιστούσαν τη μεγαλύτερη από τις 10 κατηγορίες δαπανών των hybrid-media το 2023 με 544,48 δισ. δολάρια, ενώ η ηχογραφημένη μουσική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία, με ποσοστό 13,4%.

Οι wireless data συνδρομές αναδείχθηκαν ως η μεγαλύτερη από τις 28 κατηγορίες digital media το 2023 με 283,75 δισ. δολάρια, ενώ το digital audio streaming και το satellite radio σημείωσαν την ταχύτερη ανάπτυξη, με αύξηση 20,2%. Όσο για την παγκόσμια καταναλωτική δαπάνη για το σύνολο του περιεχομένου και της τεχνολογίας των media προβλέπεται να αυξηθεί κατά 5,7% το 2024, ενώ η αγορά των ΗΠΑ αναμένεται να σημειώσει αύξηση 4,4%.

(Πηγή: MediaPost)