Τα διαφημιστικά έσοδα του Twitter έχουν μειωθεί σχεδόν κατά 50% από τότε που η πλατφόρμα εξαγοράστηκε από τον Elon Musk, τον περασμένο Οκτώβριο. Ο Musk ο οποίος αγόρασε την εταιρεία για 44 δισ. δολάρια δημοσίευσε σχετικό tweet στο οποίο αποδίδει το αρνητικό cash flow σε αυτή την πτώση στα διαφημιστικά έσοδα καθώς και στο μεγάλο χρέος.

Τον περασμένο Μάρτιο, υποστήριζε ότι το Twitter θα επιτύγχανε θετικό cash flow μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, ωστόσο, στις 16 Ιουλίου, παραδέχθηκε ότι δεν καταγράφηκε η αναμενόμενη, τον Ιούνιο, αύξηση στα διαφημιστικά έσοδα, δηλώνοντας αισιόδοξος για τον Ιούλιο.

Μεγάλα brands, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Unilever και Mondelez International, αποσύρθηκαν από το Twitter, με 625 από τους 1.000 κορυφαίους διαφημιζόμενους να μειώνουν τη δαπάνη του στην πλατφόρμα μεταξύ Οκτωβρίου και Ιανουαρίου, σύμφωνα με δεδομένα του Pathmatics της Sensor Tower που δημοσιεύτηκαν από το CNN, τον Φεβρουάριο.

Πριν την απόκτηση της πλατφόρμας από τον Musk, οι διαφημιζόμενοι δαπανούσαν δισεκατομμύρια δολάρια στο Twitter. Μόνο το 2021, η πλατφόρμα αποκόμισε 4,5 δισ. δολάρια από τα διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, αντίστοιχα στοιχεία δεν έχουν δημοσιευτεί από τότε που το Twitter πέρασε στα χέρια του Musk.

(Πηγή: Μarketingweek.com)