Επανασχεδίασε τις διεθνείς σελίδες του ως ενιαίο brand

Παράλληλα, η σελίδα του National Geographic Channel αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη σελίδα τηλεοπτικού brand στο Facebook. «Η δυνατή αυτή κοινότητα στο Facebook, με τα 50 εκατομμύρια μέλη, μας επιτρέπει να έχουμε επαφή με τους fans μας σε παγκόσμιο, αλλά και τοπικό επίπεδο. Πρόκειται για μια νέα, εξαιρετική εμπειρία για ένα από τα πιο γνωστά media brands στον κόσμο», δήλωσε η Liz Dolan, Chief Marketing Officer της National Geographic Channels International. Η εταιρεία επανασχεδίασε τις παγκόσμιες σελίδες της στο Facebook, ώστε να παρουσιάζονται ως ένα ενιαίο brand στους 50 εκατ. χρήστες. Πλέον, οι Facebook fans τοποθετούνται αυτόματα σε μία από τις 38 διαθέσιμες τοπικές σελίδες, με βάση την περιοχή από την οποία παρακολουθούν το κανάλι.