Συγκεκριμένα, η Pepsi Μax έθεσε τη γεύση της στην πρώτη γραμμή και δε δίστασε να δοκιμαστεί γευστικά, έναντι στον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά Cola. 50.000 Έλληνες καταναλωτές έλαβαν μέρος στο Challenge, κατά το οποίο το 59% των συμμετεχόντων επέλεξαν Pepsi Max. Το Pepsi Taste Challenge έδωσε δυναμικά το παρών σε 130 διαφορετικά σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Εντυπωσιακή υπήρξε η θετική ανταπόκριση των καταναλωτών μέσω των social media της Pepsi, αφού έλαβαν μέρος στα κοντινά στην περιοχή τους events, αξιοποιώντας το geo-location targeting, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν αναμνηστικά δώρα Pepsi. Ταυτόχρονα, στο Challenge συμμετείχαν και γνωστοί lifestyle influencers.