Η ΙΔΕΑ Την καμπάνια του Κέντρου Διοτίμα και του προγράμματος Equal_Gen με θέμα την κουλτούρα της συναίνεσης δημιούργησε η 4WiseMonkeys.

Η καμπάνια, με μήνυμα «Πες με ιδιότροπη», έρχεται να απαλλάξει τις γυναίκες από ενοχές και δεύτερες σκέψεις, κάθε φορά που προσπαθούν να θέσουν τα όριά τους. Στόχος της είναι, οι τρεις λέξεις του μηνύματος, να γίνουν σύνθημα των γυναικών, μετά από κάθε ναι ή όχι τους, χωρίς το άγχος ή τον φόβο για το πώς μπορεί να χαρακτηριστούν από τους άλλους. Γιατί η συναίνεση είναι δικαίωμα, όχι ιδιοτροπία.

Την κοινωνική καμπάνια η οποία περιλαμβάνει ολοκληρωμένη digital επικοινωνία, επιμελήθηκε η White Room με σκηνοθέτιδα τη Σοφία Γεωργοβασίλη. Οι ηθοποιοί φωτογραφήθηκαν από την Άννα Ψαρουδάκη, ενώ η επιμέλεια του ήχου ανήκει στην Yellowgroove, με τη συμμετοχή των Ιωάννας Παππά και Δώρας Χρυσικού.