Με διαφημιστικό σποτ και livestream events

Στον «αέρα» βρίσκεται, τις τελευταίες ημέρες, η νέα digital καμπάνια της 4 Wise Monkeys για το Aperol. Στο πλαίσιό της, η 4 Wise Monkeys δημιούργησε και σποτ με τίτλο «Πόση χαρά χωράει μέσα σε ένα ποτήρι;», στο οποίο η ambassador του brand, Ηλιάνα Παπαγεωργίου, ξεναγεί το κοινό μέσα σε μια «πορτοκαλί» χαρά Aperol, η οποία, όπως αναφέρει, «έχει τον τρόπο να μας βρίσκει, γιατί βρίσκεται παντού».

Επίσης, η ambassador προαναγγέλλει τα livestream events που περιλαμβάνονται στην καμπάνια, προσθέτοντας «Μάθε τι νέα σου φέρνει το Aperol Spritz και έλα να πούμε μαζί “Together we joy”». Οι livestream ενέργειες, «Aperol Spritz Together We Joy at The Balcony», έκαναν πρεμιέρα την Κυριακή, 28 Μαρτίου, στο κανάλι του brand στο YouTube, με activations, «γεμάτα μουσική, χρώμα και joy». Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η White Room σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Σταγκίκα.