Αντλώντας έμπνευση από τα #ohnonono social media videos στο TikTok, η 4 Wise Monkeys σχεδίασε και υλοποίησε για τα 2πλοΓεμιστά Παπαδοπούλου μια επικοινωνία, η οποία έχει στόχο να μετατρέψει τα «oh no moments» σε «oh yeah» εμπειρίες μέσα από τη διπλή γέμισή τους.

Με κεντρικό μήνυμα το «Το’χουν υπερβολικά», δημιούργησε 2 σποτ, τα οποία «ντύθηκαν» ηχητικά με το ομώνυμο τραγούδι του TikTok trend «Oh no» με μία ανατροπή, αφού ειδικά για τους σκοπούς της συγκεκριμένης επικοινωνίας, γράφτηκε και η μουσική απάντηση του «Oh yeah» στα Οh Νo moments που βιώνουν οι πρωταγωνιστές. Η επικοινωνία βασίστηκε στο insight ότι οι νέοι βιώνουν τα πάντα «υπερβολικά» και ζουν κάθε εμπειρία στο maximum. Η παραγωγή των σποτ έγινε από τη White Room, σε σκηνοθεσία Θάνου Μήτσιου.