Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη η digital καμπάνια την οποία δημιούργησε η 4 Wise Monkeys για το Skip και την πρωτοβουλία του «Κοινωνικές Ντουλάπες», η οποία έχει στόχο να συνεισφέρει τόσο στην προστασία του περιβάλλοντος, όσο και στη βοήθεια ευπαθών ομάδων.

Για την επικοινωνία της ενέργειας, επιστρατεύθηκε το στιλ των 80’s και 90’s, ενώ δημιουργήθηκε remix δύο γνωστών τραγουδιών, των οποίων οι στίχοι βασίζονται σε ρούχα: «Το καπελάκι μου στραβά» του Κώστα Μπίγαλη και το «Κι αν ξυπόλητη χορεύω» της Καίτης Γαρμπή.

Η digital καμπάνια καλεί το κοινό να «ανακυκλώσει» τα «πολυφορεμένα» ρούχα του, με το brand σε συνεργασία με την Fabric Republic, να φροντίζουν τα ρούχα αυτά και να τα προσφέρουν σε ευπαθή άτομα. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η FeelMe Films σε σκηνοθεσία Kimino.