Με πρωταγωνιστή τον Βασίλη Καλλίδη, τα Everest παρουσιάζουν στο κοινό τη νέα εικόνα τους και το νέο μενού, το οποίο έχει επιμεληθεί ο ίδιος.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, την οποία δημιούργησε για την αλυσίδα εστίασης η 4 Wise Monkeys, ο σεφ καλεί το κοινό να ανακαλύψει αυτήν την αλλαγή, η οποία είναι, όπως αναφέρει το concept, «πιο σύγχρονη, πιο απολαυστική, πιο δική του, ε και λίγο δική μας».

Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον «αέρα» στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, καθώς και στο digital περιβάλλον, σε social media και με outdoor υλικά. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Avion Films, σε σκηνοθεσία του Θανάση Τσιμπίνη.