Ένα Platinum, δύο Gold και ένα Bronze
H IMBA, το creative unit του ομίλου IPG Mediabrands, σε συνεργασία με την Initiative, απέσπασε συνολικά 4 βραβεία στην τελετή των Social Media Awards.

Συγκεκριμένα, έλαβαν Platinum Award στην κατηγορία Best integration & Innovation, για το πρώτο branded escape room σε περιβάλλον Facebook που υλοποιήθηκε για το brand Scandal της Unilever, 2 Gold Awards στις κατηγορίες Best Facebook Application και Best Gamification in Social Media, και τέλος Bronze στην κατηγορία Best Short-Lived Content για το Live Voting Game για το brand Mentos της Perfetti Van Melle.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η πρώτη συμμετοχή μας σε βραβεία είχε τέτοια αποδοχή και αναγνώριση. Επιτυχία που οφείλεται καταρχήν στην άψογη συνεργασία μας με τους πελάτες μας, αλλά και στην υποστήριξη της ομάδας της Ιnitiative. Ο στόχος μας είναι να πηγαίνουμε την επικοινωνία των brands που αναλαμβάνουμε ένα βήμα πιο πέρα, χρησιμοποιώντας καινοτόμες και φρέσκες ιδέες», δήλωσε ο Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative της IMBA.