«Ευχής έργον»
Με τον παραπάνω τίτλο εμφανίστηκε στον Ημερήσιο Τύπο να στέλνει η Πειραϊκή Πατραϊκή τις ευχές της για την καινούργια χρονιά. Μια καταχώριση γεμάτη ανθρωπιά που επιμελήθηκε η Τρίας, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με την Πειραϊκή Πατραϊκή που της εμπιστεύτηκε ένα σημαντικό κομμάτι της διαφημιστικής της επικοινωνίας, μετά από επιτυχημένη παρουσίαση προτάσεων, στην οποία συμμετείχαν και άλλες καταξιωμένες διαφημιστικές εταιρείες.

Elounda, για «τα πιο εντάξει παιδιά»
Σε ένα πρωτότυπο θεσμό που καθιέρωσε φέτος η BBDO/Athens τα στελέχη της κλήθηκαν να αναδείξουν τους τρεις «καλύτερους συναδέλφους» τους για το 1987. Με άλλα λόγια τους συναδέλφους εκείνους που δεν δημιούργησαν προβλήματα στα άλλα 53 άτομα της εταιρείας με την εν γένει συμπεριφορά τους. Τα βραβεία ήταν… ένα σοκολατάκι και δώρο καλοκαιρινές διακοπές για 10 μέρες στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, φυσικά για 2 άτομα.

Διευθυντικό στέλεχος της BBDO/Athens που σχολίασε για εμάς τον πρωτότυπο θεσμό μας είπε: «Σε εποχές που επιβραβεύεται η ανταγωνιστικότητα, ειδικότερα σε ένα επάγγελμα όπως η Διαφήμιση, είναι φυσικό να έχει υποβαθμιστεί η σημασία του ήθους. Αλήθεια ποιος ζήτησε ποτέ ήθος μέσα από τις αγγελίες του; Αξίζει λοιπόν, να ενθαρρύνει κανείς εκείνους που επιμένουν να πιστεύουν πως δεν είναι δυνατόν να φτάνει η δημιουργικότητα ή τα GRP’s μόνο, σε έναν κλάδο που συγκεντρώνει τη θετική ή αρνητική προσοχή όλης της σημερινής Επικοινωνίας…».

«Πρωτιά» για την Ελλάδα
Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες ευρωπαϊκές χώρες από πλευράς δυνατοτήτων έγχρωμης εκτύπωσης στις ημερήσιες εφημερίδες της. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η χώρα μας είναι στον τομέα αυτό Τρίτη, μετά τη Γαλλία και τη Μεγάλη Βρετανία και είναι πολύ πιθανό να περάσει στην πρώτη θέση μετά την έκδοση των νέων εφημερίδων που αναμένεται στους ερχόμενους μήνες. Η υψηλή θέση της χώρας μας οφείλεται σαφώς στην κυριαρχία του σχήματος tabloid και των απογευματινών εφημερίδων στην ελληνική αγορά. Όπως σημαντικό ρόλο παίζει επίσης και η είσοδος πολλών νέων εκδοτών στον χώρο του ελληνικού Τύπου, που κατέληξε σε νέες, έγχρωμες κατά κανόνα εφημερίδες δημιουργώντας έτσι έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις και για τα περισσότερο παραδοσιακά φύλλα.

Ετοιμάζονται οι 24 Ώρες
Πληροφορίες για την έκδοση των 24 Ωρών, δημοσίευσε εβδομαδιαίο σατυρικό έντυπο. Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε ότι ως ημέρα έκδοσης της νέας εφημερίδας έχει οριστεί η 29η Φεβρουαρίου, αλλά ότι εξαιτίας προβλημάτων προσαρμογής των συντακτών ύλης και ρεπορτάζ στην υπερσύγχρονη τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί η νέα εφημερίδα, θα υπάρξει και άλλη καθυστέρηση στην έκδοσή της. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η εφημερίδα θα έχει 60 έγχρωμες σελίδες με άγνωστη για την ώρα τιμή (υπενθυμίζουμε ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας απελευθέρωσε την τιμή των εφημερίδων από τον κρατικό έλεγχο).

25 χρόνια συνεργασίας DDB-VW
Η DDB Needham και η Volkswagen γιόρτασαν πρόσφατα τα 25 χρόνια της συνεργασίας “τους. Η πρώτη διαφήμιση αφορούσε σε ένα μοντέλο που επρόκειτο να αφήσει ιστορία: το περίφημο «σκαθάρι» της VW. Ένα μοντέλο που πέρα από τη δική του ιστορία όμως, δημιούργησε ιστορία και στον χώρο της Διαφήμισης. Πολλές από τις παλιές εκείνες διαφημίσεις καταλαμβάνουν σήμερα περίοπτη θέση σε μουσεία τέχνης σε όλο τον κόσμο.

Παρόλο το πέρασμα του χρόνου η διαφήμιση της VW διατηρεί ακόμα το προσωπικό της στιλ που συνδέει τη μηχανολογική φροντίδα και τελειότητα με τις καρδιές των αυτοκινητιστών. Οι ηγετικοί παράγοντες της DDB και της VW ευχαριστημένοι από την έως τώρα συνεργασία τους, ελπίζουν να γιορτάσουν και πολλές άλλες επετείους, πάντα μαζί.