To 17ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, υπό τον τίτλο «Customer Service 2022 and beyond: What will the future of CS look like?», παρουσίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ΕΙΕΠ και η Boussias την Πέμπτη 9 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε, σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των τμημάτων Customer Service.
Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 200 στελέχη, προερχόμενα από 60 διαφορετικές εταιρείες. Την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών του συνεδρίου, επισφράγισε το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων. Μέσα από μία μοναδική συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts, καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.
Στο επίκεντρο των ομιλιών και των παρουσιάσεων, τέθηκαν οι επίκαιρες τάσεις που διαμορφώνουν την επόμενη ημέρα για τον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών. Ενδεικτικά, τονίστηκε η σημαντικότητα της «ηθικής των εταιρειών» σε σχέση με τον ανθρώπινο παράγοντα, η ύψιστη σημασία της συμπεριληπτικότητας και η άμεση ανάγκη εφαρμογής καλών πρακτικών βάση των 18 Sustainable Global Goals.