Η Publicom Burson Athens ανέλαβε για λογαριασμό της Φαρμασέρβ-Λίλλυ τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της 360º Εκστρατείας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για την Παχυσαρκία.
Η συνεργασία περιλαμβάνει υπηρεσίες Γραφείου Τύπου και Media Relations, με στρατηγική αφήγηση και καμπάνια με influencers, Above The Line επικοινωνία, με παραγωγή τηλεοπτικού σποτ (TVC) και συνεργασία με τηλεοπτικές εκπομπές, digital επικοινωνία, με τη δημιουργία ιστοσελίδας και περιεχομένου social media, καθώς και άλλων ψηφιακών διαφημίσεων, αλλά και branding στο μετρό της Αθήνας και στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης.
Η CEO της Publicom Burson Athens, Ελένη Κωνσταντινίδη, δήλωσε: «Είναι τιμή μας να συμβάλλουμε σε μια τόσο σημαντική εκστρατεία που επιδιώκει να αλλάξει τη συζήτηση γύρω από την παχυσαρκία και να προσφέρει ουσιαστική ενημέρωση στο κοινό. Μέσα από τη στρατηγική επικοινωνία και τις καινοτόμες ενέργειες που υλοποιήσαμε, στοχεύουμε να ενισχύσουμε τη συνειδητοποίηση ότι η παχυσαρκία είναι μια νόσος που απαιτεί επιστημονική αντιμετώπιση».