H Εθνική Ασφαλιστική λανσάρει νέα εταιρική 360°καμπάνια, συνεργαζόμενη με την BBDO. To TVC της καμπάνιας βγήκε στον τηλεοπτικό «αέρα» την 1η Νοεμβρίου, σε παραγωγή της FeelMe Films. Το επόμενο διάστημα θα τρέξει digital καμπάνια στα social media και το internet, ενώ θα υπάρχει προβολή και σε άλλα Μέσα.

«Το σκεπτικό βάσει του οποίου αναπτύχθηκε η ταινία επικεντρώθηκε στη βασική αξία της εταιρείας, την εμπιστοσύνη των πελατών της, την οποία έχει κερδίσει εδώ και 130 χρόνια. Ως δημιουργική ιδέα, εκμεταλλευθήκαμε το χαρακτηριστικό “Θ” της Εθνικής Ασφαλιστικής και αναπτύξαμε επικοινωνιακά τη μοναδική σχέση που έχουμε με την αξία της εμπιστοσύνης.

Η Εθνική Ασφαλιστική είναι ένας αέναος κύκλος φροντίδας και δημιουργίας», ανέφερε στο DF ο Προϊστάμενος Τομέα Διαφήμισης, Νίκος Μιαούλης. Επιπλέον, όπως σημείωσε ο Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Bancassurance: «Η Εθνική Ασφαλιστική μέσα από μια εταιρική καμπάνια αποτυπώνει τη νέα φιλοσοφία της. Με σύγχρονη ματιά, συναίσθημα, αλλά και με οικειότητα, δίνει στους πελάτες της την υπόσχεση να πραγματοποιήσει τα όνειρά τους».