Συνεργασία Adel Saatchi&Saatchi με τα καλσόν Bic
Με τη νέα ταινία της Adel Saatchi&Saatchi για τα καλσόν Bic, επιχειρείται μια επανατοποθέτηση του προϊόντος στη συνείδηση των καταναλωτριών. Ο στόχος είναι να χτιστεί η αντίληψη ότι τα καλσόν Bic, αντιπροσωπεύουν την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή, «Ποιότητα που σας αξίζει να χαίρεστε όλη μέρα!», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.

Τη νέα ταινία διάρκειας 30″ δημιούργησε ο Τάσος Αρβανίτης, Διευθυντής δημιουργικών υπηρεσιών της Adel Saatchi&Saatchi, και σκηνοθέτησε ο Γιάννης Τυπάλδος της Stefi. Παράλληλα με την ταινία, η διαφημιστική καμπάνια των καλσόν Bic ολοκληρώνεται με 2σέλιδες καταχωρίσεις στον Περιοδικό Τύπο, με Art Direction της Κατερίνας Μωραΐτη.

Βράβευση της Βιοκαρπέτ
Η Διεθνής Γραμματεία Μαλλιού βράβευσε πρόσφατα τη βιομηχανία Βιοκαρπέτ, σαν τη μεγαλύτερη βιομηχανία κατανάλωσης μαλλιού στην Ελλάδα, το 1988. Την τιμητική πλακέτα, ένα πραγματικό χειροποίητο κόσμημα από ασήμι, με τα αρχικά της I.W.S., παρέλαβε ο Φ. Καντώνιας, Διευθ΄θνων Σύμβουλος της Βιοκαρπέτ, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Δ.Γ.Μ. J.R. Mcphee. Η επιβράβευση έγινε κατά τη διάρκεια της δεξίωσης, που έδωσε το ελληνικό γραφείο της Διεθνούς Γραμματείας Μαλλιού, με την ευκαιρία της άφιξης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα του J.R. Mcphee.

Ιδιωτικός σταθμός και στη Μαγνησία
Ακόμα ένας ιδιωτικός σταθμός, που θα αγωνιστεί να καλύψει τις ραδιοφωνικές ανάγκες της ελληνικής επαρχίας, κάνει την εμφάνισή του. Αυτήν τη φορά το πεδίο δράσεως είναι η Μαγνησία, και πιο συγκεκριμένα ο Βόλος, τον οποίο καλύπτει η Ιδιωτική Ραδιοφωνία Μαγνησίας, από τις 30.10.1988. Το πρόγραμμα του νέου σταθμού, που φαίνεται από τα ενημερωτικά έντυπα που έστειλε στις διαφημιστικές εταιρείες, ότι έχει έντονα επαγγελματικές διαθέσεις, είναι ενδεικτικό του τι μπορεί να προσπαθήσει ένας επαρχιακός σταθμός, καθώς περιλαμβάνει εκτός από μουσική, ειδήσεις, τοπικά νέα, τοπικούς διαγωνισμούς, συνεντεύξεις με πρόσωπα της περιοχής κ.λπ. Επίσης λογική (με δεδομένο ότι η περιοχή της Μαγνησίας είναι αρκετά πολυάριθμη) είναι η τιμή του διαφημιστικού χρόνου, που είναι 140 δραχμές το δευτερόλεπτο.

Νέες καμπάνιες από την Euro-Leo Burnett
– Μμμμ… στη γλώσσα σου
Με μια κεφάτη, διασκεδαστική σειρά ταινιών, που βασίζονται στην αποκάλυψη των μυστικών του κινηματογράφου. Λανσάρισε η Euro-Leo Burnett, τις σοκολάτες Nestle. Οι Nestle κυκλοφόρησαν σε δύο λαχταριστές γεύσεις: Με πλήρες γάλα και αμύγδαλα με μέλι. Την ταινία γύρισε η Αρώνης.
– «Υπόσχεση για πάντα»
«Απίθανα στεγνή και καθαρή» είναι η υπόσχεση που δίνει στις γυναίκες το σύστημα προστασίας της Always, μέσα από τη νέα ταινία της Euro-Leo Burnett. Η νέα πετυχημένη αυτή ταινία είναι δυναμική, ευχάριστη, μοντέρνα και γυρίστηκε από την εταιρεία παραγωγής Κino.

Ο Scorsese… στην Ηλεκτροπόλη!
Οι «Τελευταίοι πειρασμοί» μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας. Και βέβαια δεν θα μπορούσαν να μην μπουν, και στην Ηλεκτρόπολη. Έτσι, με τίτλο «Οι… Τελευταίοι πειρασμοί στην Ηλεκτρόπολη» κινείται η φθινοπωρινή καμπάνια για το κατάστημα της Ηλεκτρόπολης. Τη διαφημιστική επιμέλεια των καταχωρίσεων έχει αναλάβει η MRS Advertising.