Φάρμα Τέτρας και Ζαναέ στην Έψιλον-Έψιλον
Η αλυσίδα των σούπερ μάρκετ και delicatessen Φάρμα Τέτρας ανέθεσε στην Έψιλον-Έψιλον τη διαφημιστική υποστήριξη των καταστημάτων της. Η Έψιλον-Έψιλον μελέτησε όλες τις οργανωτικές και εταιρικές ανάγκες των Φάρμα Τέτρας και υπέβαλε ολοκληρωμένες δημιουργικές προτάσεις που «εγκαινιάζουν» το νέο image αυτής της σειράς καταστημάτων. Η καμπάνια κινείται στο Ραδιόφωνο και τον Τύπο.

Από την άλλη, η μεγάλη βιομηχανία συσκευασμένων τροφών Ζαναέ, της Βόρειας Ελλάδας, είναι άλλος ένας καινούργιος πελάτης της Έψιλον-Έψιλον. Η συνεργασία ξεκίνησε με τη διαφημιστική προβολή του «Ζαναέ Κονκασέ», που είναι ψιλοκομμένο αποφλοιωμένο ντοματάκι για το φαγητό. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί το Νοέμβριο και Δεκέμβριο στο Ραδιόφωνο και τον Τύπο.

Νέες καμπάνιες από την Dot & Dash
Με μια νέα ταινία 25″ και πλούσιο διαφημιστικό υλικό που επιμελήθηκε η Dot & Dash, ξεκίνησε η καμπάνια για τα χαλιά Μέκκα. Το σενάριο στηρίζεται στην ποιότητα των χαλιών που ακόμα και οι Άραβες συνιστούν ότι «αξίζει… να το ψάξετε».

• «99,9% θα πάρετε Casio». Με τον τίτλο αυτό η Dot & Dash κινεί στον Ημερήσιο και Οικονομικό Τύπο τη νέα καμπάνια για τις γνωστές αριθμομηχανές Casio.

• Μια νέα φίρμα καλλυντικών έκανε την εμφάνισή της στην αγορά. Πρόκειται για τη σειρά περιποίησης Via Lattea, καλλυντικό με κύριο συστατικό τους το γάλα. Το λανσάρισμα ξεκίνησε με πλούσιο P.O.P. υλικό και ολοσέλιδες καταχωρίσεις στον περιοδικό Τύπο με τον τίτλο: «Πιο νέα με τη νέα σειρά Via Lattea».

• Και τα φωτοαντιγραφικά Panasonic στην Dot & Dash. Η γνωστή αντιπροσωπεία Ντάκος ανέλαβε την αποκλειστική αντιπροσώπευση των φωτοαντιγραφικών  Panasonicκαι ανέθεσε στην εταιρεία τη διαφημιστική επιμέλεια. Με τον τίτλο «Panasonic κορυφή και στα φωτοαντιγραφικά» κινείται η καμπάνια στον Ημερήσιο και Οικονομικό Τύπο.

Ζυμαρικά Stella από τη Γνώμη/FCB
«Μακαρόνια Stella, σπαγγετίνη Stella και κοφτό μακαρονάκι. Κανελόνια Stella και λαζάνια Stella, τρουμπετίνα, κριθαράκι…»

Έτσι αρχίζει το «σόου» της ποικιλίας των ζυμαρικών Stella στην υπερπαραγωγή της Γνώμης/FCB, για να καταλήξει στο ενθουσιώδες φινάλε: «Κάνε σύγκριση και έλα!». Είναι μία ταινία με έντονο impact, λογότυπου και σήματος, που επικοινωνεί στο κοινό το σύγχρονο πρόσωπο μιας μεγάλης, συνεχώς αναπτυσσόμενης εταιρείας. Μια καμπάνια που πέτυχε να συνδέσει την παράδοση με την εξέλιξη. Το δημιουργικό έχει αναλάβει η Κατερίνα Θεοδωρίδου, ο Νίκος Λιναρδάτος και ο Γιώργος Μπούρης. Υπεύθυνος λογαριασμού ο Γιάννης Καλογεράς, υπεύθυνος μουσικής ο Γιάννης Ψιμόπουλος και εταιρεία παραγωγής η Μάγγος.

Φιλόδοξα τα σχέδια της νέας διοίκησης της κρατικής ραδιοφωνίας
Μεγάλες φιλοδοξίες φαίνεται ότι έχει ο νέος διευθυντής της Ελληνικής Ραδιοφωνίας (ΕΡΑ) κ. Στρατής Καρράς. Στην εισήγησή του στο Δ.Σ. του Ενιαίου Φορέα ο κ. Καρράς πρότεινε, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο:
• Το Α! Πρόγραμμα να γίνει αποκλειστικά «πολιτιστικό» κανάλι, με θέματα τέχνης,  καλλιτεχνικά, μουσικά, λογοτεχνικά κ.ά.
• Το Β! Πρόγραμμα να μεταμορφωθεί σε πρόγραμμα συνεχούς ροής ειδήσεων με μουσικά διαλείμματα και να τροφοδοτεί με ειδησεογραφικό υλικό τα υπόλοιπα προγράμματα.
• Το Γ! Πρόγραμμα θα μείνει περίπου όπως είναι και το Δ! Πρόγραμμα να αφιερωθεί αποκλειστικά σε μουσική και ειδήσεις που ενδιαφέρουν τους νεαρούς ακροατές της Αθήνας και κυρίως της επαρχίας.

Οι αλλαγές που προτάθηκαν είναι σαφώς επηρεασμένες από το νέο ύφος, που καθιέρωσαν οι δημοτικοί ραδιοσταθμοί, ο ανταγωνισμός των οποίων επιδρά όπως φαίνεται ευεργετικά στα κρατικά μας κανάλια.