Στο συνέδριο Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών

Εντυπωσιακή ήταν η ανταπόκριση του κοινού στο πρώτο διαδικτυακό συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που διοργανώθηκε εχθές, Πέμπτη, 4 Μαρτίου, από την Boussias και το Marketing Week, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Σε μια πρωτόγνωρη χρονιά για την παγκόσμια αγορά, 30 love brands – εταιρείες ηγέτιδες στο αντικείμενό τους, εκπροσωπώντας όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους – μοιράστηκαν τα μυστικά της επιτυχίας τους με τα 213 ανώτατα στελέχη του customer service που έδωσαν δυναμικό διαδικτυακό παρόν.

Μέσα από οκτάλεπτα case studies, οι 30 ομιλητές ανέλυσαν τις καλές πρακτικές και τις στρατηγικές κατευθύνσεις που ακολούθησαν εν μέσω πανδημίας. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς προσαρμόστηκαν οι κορυφαίες εταιρίες στα νέα δεδομένα της εποχής και πώς αυτές κατάφεραν μέσα από ψηφιακές δράσεις να μετατρέψουν τις προκλήσεις σε ευκαιρίες και να μείνουν κοντά στο πελάτη. Χορηγοί του συνεδρίου οι Cosmote e-value και ΔΕΠΑ, Υποστηρικτής η άλφαμεγα, ενώ το live streaming πραγματοποιήθηκε από την Coneq. Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου ήταν οι cnn.gr, epixeiro.gr και naftemporiki.gr.