Epica ’88
Στον δεύτερο ετήσιο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Διαφήμισης Epica ’88 τη μεγαλύτερη επιτυχία σημείωσαν οι εταιρείες Y&R και BBDO, που κέρδισαν για τη δημιουργική τους δουλειά την πρώτη και δεύτερη θέση με είκοσι ένα και δεκαεννέα βραβεία αντίστοιχα. Αμέσως μετά ακολούθησαν η DMB&B με δέκα βραβεία και η DDBN με εννέα.

Α’ πανελλαδική συνάντηση τοπικών ραδιοσταθμών
Στις 8 και 9 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο Πολυτεχνείο, με πρωτοβουλία της ΔΕΤΟΡΣ, συνάντηση των τοπικών ραδιοσταθμών. Στη συνάντηση, πέραν των εισηγήσεων περί του δέοντος γενέσθαι ως προς την προεκλογική περίοδο (πολιτική διαφήμιση, ειδησεογραφία κ.λπ.), φάνηκε η τεράστια διαφορά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων μεταξύ αθηναϊκών και επαρχιακών ραδιοσταθμών, η οποία οφείλεται στη χρονική υστέρηση λειτουργίας των δεύτερων. Επίσης, στο περιθώριο της συνάντησης αναγγέλθηκε η ίδρυση σωματείου με τη συμμετοχή 22 ραδιοσταθμών από όλη την Ελλάδα.

Προβολή του ιστορικού κέντρου της Αθήνας
Ο Σύνδεσμος Αναβάθμισης του Ιστορικού Εμπορικού Κέντρου της Αθήνας, στον οποίο συμμετείχαν σημαντικά πρόσωπα και εταιρείες που είχαν συνδέσει τη ζωή τους με αυτό, άρχισε μια αξιέπαινη προσπάθεια για την προβολή του Ιστορικού Εμπορικού Κέντρου παράλληλα με άλλες πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις. Απώτερος σκοπός της καμπάνιας ήταν η αναζωογόνηση και αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας. Την καμπάνια χειρίστηκε η διαφημιστική εταιρεία Αλέκτωρ και υλοποιήθηκε στις ημερήσιες εφημερίδες με τετράχρωμες καταχωρίσεις και θέμα «Για τις αγορές σου μην ξεχνάς το κέντρο της Αθήνας, που πάντα προτιμάς».

Avia: Μια καμπάνια που προκάλεσε σάλο
Η διαφημιστική καμπάνια των υποδημάτων της Avia «για αθλητική χρήση μόνο» δήλωνε απροκάλυπτα σε εκατομμύρια Αμερικανούς παχύσαρκους, καπνιστές και λάτρεις του αλκοόλ πως δεν πληρούν τις πρϋποθέσεις για να φορούν τα αθλητικά της παπούτσια. Η Philip Morris στο τεύχος Απριλίου του Smoker Newsletter που εξέδωσε επισήμανε ότι η Reebok (μητρική της Avia) πρόσβαλε εκατομμύρια πολίτες και τους κάλεσε να διαμαρτυρηθούν, όπως και έγινε. Ωστόσο η Avia έκρινε ότι η εκστρατεία της πέτυχε τη μεγαλύτερη δυνατή θετική αντίδραση από το κοινό, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 20-30% το πρώτο τρίμηνο του 1989.

H ελίτ του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης
Ο Peter Gummer, Πρόεδρος της εταιρείας Δημοσιότητας και Δημοσίων Σχέσεων Shandwick, βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των Βρετανών εκατομμυριούχων του Μάρκετινγκ, σύμφωνα με το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Marketing. Η λίστα περιελάμβανε τους κορυφαίους 40 marketers σύμφωνα με το πακέτο μετοχών που έλεγχαν στις εταιρείες τους. Οι αδελφού Saatchi βρέθηκαν δεύτεροι και «ιδρωμένοι» στη λίστα, με περιουσία που ανερχόταν από κοινού στις 35 εκατομμύρια στερλίνες, σύμφωνα με εκτίμηση των Sunday Times. Με το ποσό αυτό τα δύο αδέλφια κατατάχτηκαν στην 178η θέση ανάμεσα στους 200 πιο πλούσιους Βρετανούς, ενώ ήταν οι μόνοι από τον χώρο του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης που κατάφεραν να βρεθου΄ν σε αυτή την «ελίτ».