Χωρίς Φ.Π.Α. οι διαφημίσεις για πελάτες εξωτερικού
Οι διαφημίσεις που αφορούν σε πελάτες εγκατεστημένους στο εξωτερικό απαλλάσσονται από το Φ.Π.Α. Σε σχετική διευκρίνιση προέβη το Υπουργείο Οικονομικών με την υπ’ αριθμό Ε 12590/9.12.87 διοικητική λύση, στην οποία αναφέρονται τα εξής:

«Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τη στ’ περίπτωση της παραγράφου 4 του άρθρου 12 του Ν. 1642/86, κατά παρέκκλιση της διάταξης της παραγράφου 1 του ίδιου άρθρου, τόπος παροχής υπηρεσιών θεωρείται ότι βρίσκεται εκτός Ελλάδος όταν ο εγκατεστημένος στο εσωτερικό της χώρας παρέχει υπηρεσίες της παραγράφου 3 (διαφημίσεις κ.λπ.) σε υποκείμενο στον φόρο εγκατεστημένο σε άλλο κράτος-μέλος της ευρωπαϊκής οικονομικής κοινότητας ή σε οποιοδήποτε λήπτη εγκατεστημένο εκτός ευρωπαϊκής οικονομικής κοινότητας. Επομένως οι διαφημίσεις που δημοσιεύετε στα περιοδικά σας αφορούν σε πελάτες εξωτερικού, απαλλάσσονται από τον φόρο, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της ανωτέρω διάταξης».

Από τη Magnet η σοκοφρέτα ΙΟΝ
32 δευτερόλεπτα μουσική αίσθηση, διαφημιστικός ρυθμός, δημιουργικότητα και κέφι, το πρώτο tv spot της Magnet «στον αέρα» για τη σοκοφρέτα της ΙΟΝ εντυπωσιάζει. Η ταινία γυρίστηκε από την εταιρεία παραγωγής Κίνητρον, σε σκηνοθεσία Γ. Αποστολίδη και μοντάζ Γ. Μαυροψαρίδη. Τη μουσική έγραψε ο Γ. Ψιμόπουλος, ενώ την καμπάνια κινεί η Magnet Advertising. Το σλόγκαν της καταχώρισης: «Σοκοφρέτα, η δικιά μας από την ΙΟΝ με πολλή σοκολάτα».

Αλλάζουν οι ώρες μετάδοσης των δελτίων
Αλλάζουν, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν, από τα μέσα Οκτωβρίου οι ώρες μετάδοσης των δελτίων ειδήσεων της ΕΤ-2. Τα τρία δελτία θα μεταδίδονται στις 5:00, στις 8:30 και στις 12:00 τα μεσάνυχτα.

Έτσι, για πρώτη φορά στο κύριο δελτίο της ΕΤ-2 (ή παλιότερα ΕΡΤ2 ή ακόμα παλιότερα ΥΕΝΕΔ), θα προηγείται της ΕΤ1. Με βάση πάντως την παραδοσιακά χαμηλή ακροαματικότητα των δελτίων της ΕΤ-2, δεν θα πρέπει να περιμένουμε ότι η κίνηση αυτή θα επηρεάσει ιδιαίτερα την ακροαματικότητα της ζώνης διαφημίσεων πριν από τις ειδήσεις των 9:00 της ΕΤ1. Ζώνη που τον περασμένο χειμώνα παρουσίαζε αρκετό ενδιαφέρον για πολλά διαφημιστικά προγράμματα.

Τα lifestyles στο προσκήνιο
Τα δύο νέα μηνιαία περιοδικά, που βγήκαν αυτές τις μέρες, το ανδρικό Hi-Life και το γυναικείο Elle, πραγματοποίησαν και τηλεοπτικές διαφημιστικές καμπάνιες, με τις οποίες υποστήριξαν το πρώτο τεύχος.

Κοινό χαρακτηριστικό των δύο τηλεοπτικών σποτ ήταν η έμφασή τους στο lifestyle των αναγνωστών των δύο περιοδικών. Το μόνο ερωτηματικό για τη χρήση των lifestyle είναι ότι όσο περισσότερο διευρύνεται σε μια αγορά, τόσο περισσότερο θα χάνει αναγκαστικά και τη χρησιμότητά του.

Η αγορά των περιοδικών είναι από την άποψη αυτή χαρακτηριστική μέσω των lifestyle που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον, όλο και περισσότερων εκδοτικών προσπαθειών. Γεγονός που αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει και στον κορεσμό αυτού του τμήματος της αγοράς.

Δεκαπενθήμερη η ATV από το 1989
Δεκαπενθήμερη θα επιδιώξει να είναι η κυκλοφορία της κασέτας της ATV, του βιντεοπεριοδικού του Δήμου της Αθήνας, η Αθήνα Ανεξάρτητη Τηλεόραση από τον Ιανουάριο του 1989. Η κασέτα, αφού κυκλοφορήσει σε τρεις μηνιαίες εκδόσεις επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή μαζικότητα, από πλευράς δοκιμής, θα περάσει στην πιο δυναμική δεκαπενθήμερη παρουσία η οποία:

  • Περιορίζει τις δυνατότητες κέρδους και για τα video club και για την ATV.
  • Βελτιώνει τις διαφημιστικές προοπτικές της ATV.
  • Βελτιώνει την ενημερωτική αξία της κασέτας, η οποία θα αποκτήσει έτσι μια νέα στοιχειώδη σχέση με την επικαιρότητα.
  • Βελτιώνει το πολιτικό impact της όλης προσπάθειας, μια που ο Δήμος θα επικοινωνήσει τηλεοπτικά με τους δημότες του (αλλά και με άλλους) με διπλάσια συχνότητα απ’ ό,τι με τη μηνιαία κασέτα.