Με 3 Gold και 1 Platinum βραβείο διακρίθηκε στα Tourism Awards 2022 η διεθνής καμπάνια της Yahoo για τον ΕΟΤ. Το καλοκαίρι του 2021 ήταν γεμάτο προκλήσεις για τον ελληνικό τουρισμό, ωστόσο ο ΕΟΤ -μένοντας πιστός στο όραμά του για την ανάδειξη της Ελλάδας ως έναν ξεχωριστό και ασφαλή προορισμό- κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για στοχευμένη προβολή, αξιοποιώντας μερικά από τα πλέον σύγχρονα διαφημιστικά ψηφιακά κανάλια και τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο αυτό, στηρίχθηκε ο στρατηγικός σχεδιασμός και η υλοποίηση από τη Yahoo μιας διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία πρόβαλλε την Ελλάδα σε 10 χώρες, αξιοποιώντας -μεταξύ άλλων- αποκλειστικά 1P travel data/audiences και premium ad formats (όπως Yahoo Native ads, Augmented Reality ads, Brand Stories, Mail Login ads, Apple News ads).

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, τόσο σε επίπεδο κάλυψης (καθώς προσεγγίστηκαν περισσότεροι από 50 εκατ. χρήστες μέσα από 341.6 εκατ. impressions – 193% περισσότερα από τα estimated), όσο και σε επίπεδο engagement (ενδεικτικά, το Interaction Rate για τα Brand Stories άγγιξε το 5,3% και για τα AR ads το 23,5%).