Το Sport24 διοργάνωσε μια εκδρομή για τους αναγνώστες του, το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη. Συγκεκριμένα, 17 τυχεροί αναγνώστες, 5 δημοσιογράφοι του Sport24 και σχεδόν 20 άτομα παραγωγής ταξίδεψαν στη Ζαρούχλα Αχαΐας με έναν και μόνο στόχο: να περάσουν «ένα φανταστικό τριήμερο ως ανδροπαρέα, δίπλα στη φύση».

Στο phygital event της 24Media, 6 brands συμμετείχαν χορηγικά στην εκδρομή, βλέποντας τα προϊόντα τους να συμμετέχουν με native τρόπο στο τριήμερο μέσα από φυσική παρουσία και tailor made activations που είχε σχεδιάσει το τμήμα Brand Experience για κάθε brand ξεχωριστά.

Τα brands που βρέθηκαν στην εκδρομή ήταν τα Volton, Lidl, Lierac Homme, Montblanc, Δέλτα και Honor. Όπως επισημαίνει, το Sport24 συνεχίζει να πρωτοπορεί και έχει ήδη σημειώσει νέα σημεία στον χάρτη για τις επόμενες αποδράσεις.