Μπροστά ο ΑΝΤ1
Η πρωτοπορία του ΑΝΤ1 έναντι του Αθήνα 9,84 με περίπου 7 μονάδες (25% με 17,5%), που παρουσιάστηκε στην τελευταία έρευνα της Focus, τάραξε τα νερά στη ραδιοφωνική διαφήμιση. Επί πάρα πολλούς μήνες οι δύο σταθμοί ήταν σε όλες τις έρευνες πολύ κοντά, με μικρή προπόρευση του σταθμού του Δήμου της Αθήνας. Το ξεπέταγμα λοιπόν του ΑΝΤ1, στον βαθμό που αυτό θα επιβεβαιωνόταν και στις επόμενες έρευνες, ήταν μια πολύ μεγάλη επιτυχία του σταθμού και ένα νέο σαφώς ανησυχητικό για τον 9,84. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο στην έρευνα της Focus ήταν η άνοδος του Super FM, που ξεπέρασε το 4%, φτάνοντας σταθμούς που πρωτοπόρησαν στην ελεύθερη ραδιοφωνία, όπως ο Δίαυλος 10 του Πειραιά και το Κανάλι 1 της δυτικής Αττικής.
Σχόλια για την αφίσα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Πολλές συζητήσεις προκάλεσε η αφίσα του ΠΑ.ΣΟ.Κ. με το άλογο και τους δύο νέους. Οι «φανατικοί» φίλοι θεώρησαν την αφίσα δυναμική, με κίνηση και πολύ ισχυρό εικαστικό (το άλογο), που είχε αναμφισβήτητα μεγάλο impact, δημιουργώντας ατμόσφαιρα και δίνοντας μια αίσθηση καινούργιου και μοντέρνου. Oι «εχθροί» είχαν αντιρρήσεις κυρίως ως προς το πολιτικό και όχι το τεχνικό μέρος της εκστρατείας. Η ευκολία με την οποία γινόταν συνειρμός του αλόγου με τα «πράσινα άλογα» (χαρακτηριστική ελληνική έκφραση για την αναξιοπιστία) την έκαναν ιδιαίτερα ευάλωτη πολιτικά. Γιατί η εικόνα της Ελλάδας που κάλπαζε προς το μέλλον δεν ανταποκρινόταν καθόλου στον τρόπο με τον οποίο έβλεπε τα πράγματα η κοινή γνώμη. Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπήρξε απάντηση σε πολιτική διαφήμιση με ένα διαφημιστικό μέσο: Μία ημέρα πριν αναρτηθούν οι νέες αφίσες του ΠΑ.ΣΟ.Κ. η Αθήνα γέμισε με μικρές αφίσες με τον (πράσινο) τίτλο
«ΠΑ.ΣΟ.Κ. και… πράσινα άλογα» υπονομεύοντας το μήνυμα της γιγαντοαφίσας.
Η Interpublic κατέκλυσε την τηλεοπτική Ευρώπη του 1992
Το κορυφαίο διαφημιστικό γραφείο της Νέας Υόρκης Interpublic Group προώθησε τα δημοφιλή τηλεοπτικά παιχνίδια της εποχής «Wheel of fortune» και «Jeopardy» στους διψασμένους Ευρωπαίους. Σε σύντομο χρονικό διάστημα το πολυεθνικό πρακτορείο έτεινε να εξελιχθεί στον υπ’ αριθμό ένα προμηθευτή της Ευρώπης για τα ανάλογου στυλ παιχνίδια της TV. Σημαντικό βήμα στην κίνηση αυτή θεωρήθηκε και η προσπάθεια εξαγοράς της Fremantle International, που διένειμε 43 Game shows, για να εισβάλει σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες. Η Interpublic σκόπευε να χρησιμοποιήσει τα Game shows για να εισχωρήσει στην ευρωπαϊκή τηλεοπτική αγορά, η οποία τότε κυριαρχούνταν από σαπουνόπερες και τηλεταινίες.
Μεγάλωσε ο ανταγωνισμός στα έπιπλα γραφείου
Μια νέα διάσταση στον χώρο του επαγγελματικού επίπλου δημιουργήθηκε με τη δυναμική παρουσία στην Ελλάδα της B&B Italia. Μετά από δεκαπέντε χρόνια πετυχημένης συνεργασίας με την B&B Italia στο έπιπλο κατοικίας, ο Γιάννης Δελούδης και η πολυβραβευμένη ιταλική φίρμα έκαναν ένα σοβαρό και άκρως «ανταγωνιστικό» άνοιγμα στα έπιπλα επαγγελματικών χώρων. Όπως ήταν γνωστό, η B&B Italia απέσπασε το «Compaso d’oro 1989», τη μεγαλύτερη διάκριση της Ιταλίας στον χώρο του βιομηχανικού σχεδίου. Τη διαφημιστική εκστρατεία του project ανέλαβε η Target.