Η πρώτη διαφήμιση που δεν δείχνει προϊόν!
Εμφανίσθηκε στα περιοδικά η καινούργια δισέλιδη διαφήμιση του τσιγάρου Silk Cut, που δείχνει ένα κομμάτι ύφασμα από μοβ μετάξι με ένα σκίσιμο στη μέση. Αυτή είναι η πιο προχωρημένη και τολμηρή διαφήμιση που έχει εμφανισθεί ποτέ στην Ελλάδα, αφού για πρώτη φορά το ίδιο το προϊόν δεν αναφέρεται πουθενά.
Η νέα παρουσίαση του Silk Cut αποδεικνύει πως η Διαφήμιση σήμερα μπορεί να πάρει εντελώς πρωτοποριακούς τρόπους έκφρασης που αγγίζουν τα όρια τέχνης.
Η ανάγκη μια τέτοιας επικοινωνίας φαίνεται πως έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο που δέχεται συνεχώς ερεθίσματα από νέες μορφές τέχνης και σύγχρονα επικοινωνιακά μηνύματα.

Τη διαφήμιση του Silk Cut στην Ελλάδα έχει αναλάβει η εταιρεία Adel/Saatchi & Saatchi Advertising.

Η ΕΡΤ σε μεταμεσονύκτιες περιπλανήσεις
Η υπόθεση της δορυφορικής επιδρά ποικιλοτρόπως στην ΕΡΤ. Μια από τις αρχικές παρενέργειες είναι οι μεταμεσονύκτιες αναζητήσεις της. Αυτό το φθινόπωρο για να ανταγωνιστεί τα μεταμεσονύκτια προγράμματα της δορυφορικής η ΕΤ1 αποφάσισε να έχει και πρόγραμμα για «ξενύχτηδες». Τα προγράμματα θα έχουν βέβαια χαμηλή ακροαματικότητα. Ιδίως τη Δευτέρα και την Τετάρτη που θα μεταδίδονται αντιστοίχως οι εκπομπές «Παρασκήνιο» ή «Αντιθέσεις» και κλασική μουσική. Μπορεί όμως να παρουσιάζουν διαφημιστικό ενδιαφέρον, αν προσελκύουν ειδικές κατηγορίες κοινού.

Ο Β. Γιαννόπουλος από τον Top στη Γραμμή
Μια σημαντική «μεταγραφική» επιτυχία είχε το ραδιόφωνο της Γραμμής, όπου ο Β. Γιαννόπουλος ανέλαβε υπεύθυνος προγράμματος. Αξίζει να σημειωθεί πως διατηρεί την ίδια θέση που κατείχε και στον Top fm , απ’ όπου αποχώρησε. Μετακινήσεις και αποχωρήσεις, αν και λιγότερο σημαντικές, είχαμε και άλλες στο ραδιόφωνο τις τελευταίες εβδομάδες.

Επιγραμματικά και συνοψίζοντας τις σημαντικότερες μετακινήσεις έχουμε:
– Ο Γ. Νοταράς μετακομίζει από τον ραδιοσταθμό της Γραμμής στον Top fm -μαζί του και ο Κ. Γιαννουλόπουλος.
– Από τον Top fm αποχώρησαν με διακοπή της συνεργασίας η Σοφία Βόσσου και ο Ανδρέας Μικρούτσικος.
– Τέλος από τον 9,84 παραιτήθηκαν ο Γ. Πρασσάς και ο Β. Μπίστικας, μέλη της Επιτροπής Προγράμματος του σταθμού.

Νέα εποχή για τις διαφημίσεις στα αεροδρόμια
Η Ατέρμων Δυναμική Επικοινωνία είναι η εταιρεία που πλειοδότησε στον διαγωνισμό της Υ.Π.Α. για εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων στα αεροδρόμια της Αθήνας. Παράλληλα, μάθαμε ότι η Ατέρμων παρέδωσε στην Υ.Π.Α. μια πρώτη μελέτη (σχέδια και αναλυτικές προτάσεις) για τη ριζική αναμόρφωση των αεροδρομίων σε ό,τι αφορά την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων.

Σύμφωνα με τους όρους της διακήρύξης του διαγωνισμού θα πρέπει εντός των ημερών να αναμένεται η κατακύρωση του διαγωνισμού στην Ατέρμων και η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ Υ.Π.Α. και Ατέρμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το προσφερθέν από την Ατέρμων μίσθωμα ήταν κατά 25% ανώτερο από το όριο της Υ.Π.Α. και υπερδιπλάσιο από αυτό που ισχύει σήμερα.