Ιδρύθηκε η Sales Promotion
Μια πρότυπη εταιρεία ήρθε να συμπληρώσει το χώρο της επικοινωνίας στο marketing. Είναι η Sales Promotion Creative Communications and Marketing Ltd, που ιδρύθηκε από τον Ανδρέα Παπουτσή, Client Service Director της Γνώμη/FCB μέχρι πρόσφατα, και τους μετόχους της V&CA Ηλεκτρονικές Εφαρμογές ΕΠΕ.

Οι εργασίες της εταιρείας καλύπτουν τους τομείς σχεδιασμού, οργάνωσης και εφαρμογής ειδικών σχεδίων επικοινωνίας (sales promotion, consumer and trade relations, b-t-l κ.ά.), εμπορικής εκμετάλλευσης συγκεκριμένων γεγονότων, παραγωγής οπτικοακουστικού δημιουργικού υλικού και εργοληπτικής διάθεσης εξοπλισμού προηγμένης τεχνολογίας για την εφαρμογή τους.

  • Πολλή καινοτομία αυτήν την εβδομάδα. Πολλή.

Γιώργος Μοσχούς: Η «καρδιά» της Alfa Romeo
Με τον τίτλο αυτό κινείται από τον ημερήσιο τύπο η καμπάνια για τον αντιπρόσωπο της Alfa Romeo, το Γιώργο Μοσχού. Και αντιπροσωπεύει την αλήθεια, γιατί ο Γιώργος Μοσχούς γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα την Alfa Romeo – και αυτή έχει νιώσει το γρήγορο οδήγημά του στους αγώνες και τις τόσες πωλήσεις αυτοκινήτων της από την εταιρεία του.

Το λογαριασμό της Γιώργος Μοσχούς ΑΕ χειρίζεται η Γραφίς, από το γκρουπ του Μιχάλη Κριάδη.

  • Όταν η αλήθεια αντιπροσωπεύεται από «μύθους»…

Τέσσερα νέα περιοδικά από τις Εκδόσεις Μαραθώνος
Τέσσερα νέα περιοδικά λανσάρισαν πρόσφατα οι Εκδόσεις Μαραθώνος. Πρόκειται για τα μηνιαία Ρομίνα, Αμάντα, Ρομάντα και Λάουρα. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των παραπάνω περιοδικών είναι ότι η ύλη τους αποτελείται εξ ολοκλήρου από ένα αυτοτελές σινερομάντσο.

Τη διαφήμιση των περιοδικών -από πλευράς δημιουργικού- έχει αναλάβει η Mass. Το διαφημιστικό μέσο που έχει επιλεγεί είναι η τηλεόραση και η στρατηγική του media selection συνίσταται στην προβολή 12 σποτ των 20″ σε μία και μόνο ημέρα.

  • Ήθη και έθιμα του 1986 – σινερομάντσα και ειδυλλιακά ονόματα. Μην ξεχνάμε ότι ακόμα διανύαμε τη φάση της λάμψης των αισθηματικών μυθιστορημάτων (των σινερομάντσων μη εξαιρουμένων). Η δε στρατηγική media, όπως και να το κάνουμε είχε ενδιαφέρον.

Η νέα καμπάνια του Cosmopolitan
Με διαφημιστική πλατφόρμα το παγκόσμια γνωστό εύρημα του «παιχνιδιού της αλήθειας» ή «ηθικού διλήμματος» αρχίζει τη νέα του καμπάνια το μηνιαίο περιοδικό Cosmopolitan. Η πλατφόρμα αυτή θα παραμείνει σταθερή για τους επόμενους δώδεκα μήνες και τα διαφημιστικά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν είναι εφημερίδες, περιοδικά και ραδιόφωνο.

Την καμπάνια έχει επιμεληθεί η διαφημιστική εταιρεία ABC.

  • Και από τις Εκδόσεις Μαραθώνος πάμε στις Εκδόσεις Παλλήνης -όπως λεγόταν η εταιρεία του Cosmopolitan- διότι ήδη από τότε, προ Ελ Βενιζέλος, οι εκδότες έβλεπαν μπροστά και πήγαιναν Μεσόγεια.

Το 39ο συνέδριο της ESOMAR
Το 39ο συνέδριο της ESOMAR διεξήχθη φέτος 14-18 Σεπτεμβρίου στο Μόντε Κάρλο.

Από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν η Λένα Λαμπροπούλου (Research International Hellas), Δημήτρης Μαύρος (Spot/Thompson), Αλίκη Τριπόδη (MRB Hellas), Στέλιος Φουρλής (Spot/Thompson) και ο εκπρόσωπος της ESOMAR στην Ελλάδα, Δημήτρης Μπατάγιας (Euro/Leo Burnett).

  • Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται. Έστω και σε συνέδριο.