Ραδιόφωνο: Πάνω οι τιμές
Νέες τιμές για τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο ανακοίνωσε η ΕΡΤ2. Οι τιμές αυτές θα αρχίσουν να ισχύουν από 1/11 και είναι ιδιαίτερα αυξημένες, σε σχέση με το προηγούμενο τιμολόγιο.

Πιο συγκεκριμένα, το αρχικό κόστος του ενός δευτερολέπτου διαφημιστικού χρόνου στο δίκτυο της ΕΡΤ2 ανεβαίνει από τις 630 στις 1000 δρχ. (+58%), ενώ ακόμα μεγαλύτερες είναι σε ποσοστά οι αυξήσεις των επαρχιακών σταθμών. Για παράδειγμα, η Θεσσαλονίκη που είχε αρχικό κόστος 80 δρχ./δευτερόλεπτο πήγε στις 300, ενώ οι μικροί επαρχιακοί σταθμοί έφτασαν τις 150 δρχ. (από 40).

  • Και να ήταν μόνο αυτό; Ανάλογες αυξήσεις είχε κάνει από 1/10 και η ΕΡΤ1.

Τα εγκαίνια του Σινέ Οπερά
«Συγχαρητήρια για τον εκσυγχρονισμό του Σινέ Οπερά, που προσέφερε στην Αθήνα μια αίθουσα εφάμιλλη των καλύτερων ευρωπαϊκών» είπε μεταξύ άλλων η Υπουργός Πολιτισμού Μελίνα Μερκούρη, εγκαινιάζοντας τη «μελλοντική εποχή» του Σινέ Οπερά.

  • Επρόκειτο για «τον πρώτο κινηματογράφο που εγκαινιάστηκε στην Αθήνα μετά από 13 χρόνια» – δηλαδή δεν εγκαινιάστηκε ακριβώς, αλλά οι επιχειρηματίες του τόλμησαν να επενδύσουν. Ήταν ο μοναδικός με σύστημα Dolby Stereo και με «καθίσματα που σέβονταν το θεατή». Μια νέα εποχή για τις κινηματογραφικές αίθουσες άρχιζε τότε.

«Πρακτικός Οδηγός Δημοσίων Σχέσεων»
Κυκλοφόρησε σε 5η έκδοση, ο «Πρακτικός Οδηγός Δημοσίων Σχέσεων», μπαίνοντας στη 10η χιλιάδα αντιτύπων. Ο «Οδηγός», του Θαλή Π. Κουτούπη, έχει πραγματικά «γαλουχήσει» χιλιάδες σπουδαστές των δημοσίων σχέσεων αλλά και βοηθάει επαγγελματίες στη δουλειά τους, μια και όπως είναι γνωστό αποτελεί ένα χρήσιμο και πρακτικό εργαλείο.

  • Ανέκαθεν ο Θαλής Π. Κουτούπης άφηνε στην επικοινωνία τα αποτυπώματά του…

«Ρίξτε μια ματιά, πάρτε μια ιδέα»
Συνεχίζεται η καμπάνια των καταστημάτων Άκρον – Ίλιον – Κρυστάλ μέσα από τον περιοδικό τύπο, με πολύχρωμα σαλόνια. Ο λογαριασμός κινείται από τη Γραφίς.

  • Η οποία Γραφίς είχε και άλλες ιδέες, όπως για παράδειγμα το μήνυμα «Λειτουργεί και σαν… γραφομηχανή!» για τις επαγγελματικές γραφομηχανές Olympia, «ιδανικές για τη σύγχρονη εξελισσόμενη επιχείρηση». Συνδέονταν με Η/Υ, με οθόνες με πρόσθετες μνήμες και μαγνητικούς δίσκους που σήμαινε ότι αποθήκευαν κείμενα…

R. Murdoch: Ο οραματιστής της παγκόσμιας τηλεόρασης
Παρά το ότι το 1986 αποδεικνύεται ένας πολύ δύσκολος χρόνος για τα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα, ο R. Murdoch, ο πιο ισχυρός ίσως άνθρωπος στο χώρο των μέσων μαζικής επικοινωνίας διεθνώς, δεν πτοείται καθόλου. Τα τελευταία δύο χρόνια ο επιθετικός αυτός Αυστραλός έχει ξοδέψει κάπου 3 δισ. δολάρια για να επεκτείνει την αυτοκρατορία του στις ΗΠΑ.

  • Χρησιμοποιώντας ως βάση 7 τοπικούς σταθμούς που αγόρασε πρόσφατα, ο R. Murdoch κατάφερε να δημιουργήσει μια χαλαρή συνεργασία 100 περίπου ανεξάρτητων σταθμών που καλύπτουν το 80% των αμερικανικών νοικοκυριών.