Η Mercedes Benz στον Αλέκτορα
Ύστερα από πολύχρονη αναζήτηση στον χώρο των διαφημιστικών εταιρειών, η Διεύθυνση της Mercedes Benz ανέθεσε τη διαφήμισή της στον Αλέκτορα. Η συνεργασία άρχισε ήδη και πολύ σύντομα θα μεταβούν εκπρόσωποι του Αλέκτορα στη Στουτγάρδη προσκεκλημένοι από τη Mercedes Benz, για να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις της και να ενημερωθούν επί των διαφόρων διαφημιστικών ενεργειών.

Ακόμη, ο Γενικός Διευθυντής του Αλέκτορα, Γ. Θεοφιλόπουλος, προσεκλήθη και επισκέφτηκε το εντυπωσιακό περίπτερο της Mercedes Benz στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου σε ειδική δεξίωση οργανωμένη από την εν λόγω εταιρεία, είχε την ευκαιρία να συναντήσει και να συνομιλήσει με εκπροσώπους της εταιρείας από την Ελλάδα και τη Γερμανία. Όπως τόνισε ο κ. Θεοφιλόπουλος «αποτελεί ιδιαίτερη επιτυχία του Αλέκτορα η ανάθεση της διαφημίσεως της σημαντικής αυτής αυτοκινητοβιομηχανίας στην εταιρεία μας και θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στην εμπιστοσύνη που έδειξε η Mercedes Benz προς τον Αλέκτορα».

Τα Swiss Slimming Centers στη Magnet
Με δύο καταχωρίσεις που απευθύνονται σε όσους θέλουν να λύσουν το θέμα του πάχους οριστικά, ξεκίνησε η καμπάνια των Swiss Slimming Centers στα περιοδικά. Η Μ. Μαραζιώτη, Πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «είμαι πολύ ικανοποιημένη από την ανταπόκριση του κοινού σε αυτές τις δύο διαφημίσεις». Την καμπάνια δημιούργησε η Magnet Advertising.

Νέες καμπάνιες από την Ανανάς
– Sorrento αποσμητικό
Ξεκίνησε η νέα καμπάνια του αποσμητικού σε κρέμα Sorrento με σύνθημα «Sorrento, σύμβολο προστασίας κατά της κακοσμίας του ιδρώτα».
Η καμπάνια κινείται στην Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο. Υπεύθυνος παραγωγής ταινίας είναι η εταιρεία Κάππα, υπεύθυνος δημιουργικού είναι η Τίνα Μάρλοου και υπεύθυνος λογαριασμού η Άρτεμις Πετράκη.

– Καλλυντικά Sheila M
Με μια νέα στρατηγική που θα αναπτυχθεί σε τρεις φάσεις, ξεκίνησε η νέα καμπάνια των καλλυντικών Sheila M. Η πρώτη φάση ξεκίνησε με έντονη ραδιοφωνική παρουσίαση των καλλυντικών Sheila M, με ένα εντυπωσιακό jingle και με καταχωρίσεις στα περιοδικά για την αναγγελία διαγωνισμού με δώρο ένα αυτοκίνητο.
Δημιουργός του jingle της καμπάνιας είναι ο Γιάννης Κάραλης, υπεύθυνος δημιουργικού η Τίνα Μάρλοου και υπεύθυνος λογαριασμού ο Θανάσης Παπαμιχαήλ.

Το Marie Claire στα ελληνικά
Από την 1η Δεκεμβρίου και κάθε 1η του μήνα, οι Ελληνίδες θα διαβάζουν την ελληνική έκδοση του Marie Claire. Με το συγκεκριμένο περιοδικό, ο Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, πραγματοποιεί ένα μεγάλο άνοιγμα στον χώρο των πολυτελών εκδόσεων ποιότητας και αισθητικής, στην εποχή της «Ευρωπαϊκής Ελλάδας». Το Marie Claire ξεκίνησε από τη Γαλλία και πολύ σύντομα κατάκτησε την Ευρώπη. Σήμερα εκδίδεται σε επτά γλώσσες, κυκλοφορεί σε πάνω από 1.500.000 αντίτυπα και διαβάζεται από 6.000.000 γυναίκες.

Τα πρώτα τεύχη του, θα υποστηριχτούν από όλα τα διαφημιστικά Μέσα.

Συνεργασία Farine Lactee και Γνώμης/FCB
Ο συνδυασμός animation και live action είναι η κινηματογραφική τεχνική που πάνω της στηρίχθηκε ο μύθος της ταινίας, που έφτιαξε η Γνώμη/FCB για τη νέα Farine Lactee. Νέα γεύση, σε σύνθεση και σε εμφάνιση, η Farine Lactee διακρίνεται στο ράφι από το μπλε αρκουδάκι της συσκευασίας, το οποίο μεταφέρει το μήνυμα της γεύσης στο μωράκι. Πρόκειται για μια ταινία που μέσα σε 30 δευτερόλεπτα, πέτυχε να συμπεριλάβει και να εξελίξει την πληροφόρηση και το συναίσθημα.
Υπεύθυνος λογαριασμού είναι ο Γιώργος Στρουμτζής, σε σενάριο της Κατερίνας Θεοδωρίδου και εταιρεία παραγωγής την Κουνούπι.