Προβλήματα με τις χρονομετρήσεις
Προβλήματα έχει δημιουργήσει η απόφαση των ΕΡΤ (που τώρα θα πρέπει να τις ονομάζουμε ΕΤ) να επαναχρονομετρήσουν τις διαφημιστικές τηλεοπτικές ταινίες που έχουν στα χέρια τους.

Οι περισσότερες ταινίες που χρονομετρήθηκαν βρέθηκε να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια από αυτήν στην οποία είχε καταλήξει η αρχική χρονομέτρηση που είχε γίνει όταν είχαν παραδοθεί στους σταθμούς. Επιπροσθέτως, φαίνεται ότι υπάρχει και το παράδοξο οι ίδιες ταινίες να χρονομετρούνται τώρα διαφορετικά από την ΕΡΤ1 και διαφορετικά από την ΕΡΤ2. Τα φαινόμενα αυτά είναι σαφές ότι δεν χαρακτηρίζουν ευνοϊκά τα δύο κανάλια, που αποδέχονται σήμερα ότι δεν έκαναν στο παρελθόν καλά τη δουλειά τους, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραιτήτως ότι την κάνουν καλά τώρα.

Νέες εφημερίδες εν όψει
Κινητικότητα υπάρχει και πάλι τις τελευταίες εβδομάδες στα θέματα του Τύπου. Δημοσιεύματα μιλούν για την έκδοση τριών εφημερίδων μέσα στους επόμενους μήνες. Πρόκειται πιο συγκεκριμένα για:
• Τις «24 Ώρες» των εκδόσεων Γραμμή που μέχρι πρόσφατα, θεωρείτο ότι θα έβγαιναν τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 1988. Είναι άγνωστο αν τα πρόσφατα προβλήματα του κ. Κοσκωτά, με τη δικαιοσύνη των Η.Π.Α. θα έχουν επιπτώσεις στην ημερομηνία έκδοσης της νέας εφημερίδας.

• Ενός κυριακάτικου φύλλου που γράφτηκε (χωρίς όμως να επιβεβαιωθεί από τον κ. Α. Βουδούρη), ότι θα βγάλει ο Ελεύθερος Τύπος. Σύμφωνα με τα ανεπιβεβαίωτα δημοσιεύματα η έκδοση σχεδιάζεται για τον Μάρτιο του 1988.

• Ενός πρωινού φύλλου, που τα ίδια δημοσιεύματα το φέρουν να βγαίνει στις εγκαταστάσεις της Απογευματινής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γενικότερη περίοδος ρευστότητας που χαρακτηρίζει την πολιτική κατάσταση της χώρας, θεωρείται ότι ευνοεί τις νέες προσπάθειες στον χώρο του Τύπου. Γιατί η ρευστότητα αυτή κάνει τους αναγνώστες περισσότερο πρόθυμους για «περιπέτειες» κάτι που ευνοεί τις νέες εφημερίδες, που κύριο πρόβλημά τους είναι να πείσουν το κοινό να τις «δοκιμάσει».

• Την κυριαρχία του μικρού σχήματος στον ελληνικό Τύπο επιβεβαιώνει ο ανανεωμένος «Ριζοσπάστης». Με το νέο σχήμα η εφημερίδα πέτυχε να αυξήσει την κυκλοφορία της κατά 14% μέσα στην πρώτη εβδομάδα της νέας περιόδου. Ποσοστό καθόλου ευκαταφρόνητο, αν σκεφτεί κανείς ότι ο «Ριζοσπάστης» είναι το επίσημο «όργανο» του ΚΚΕ.

Τα νέα της Imago
Ανατέθηκαν στη διαφημιστική εταιρεία Imago οι πιο κάτω λογαριασμοί:
• Το γάλα εβαπορέ Pandalac που λανσάρεται στις αρχές του Νοεμβρίου και θα υποστηριχθεί από την Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο.
• Τα φυσικά καλλυντικά Melidon.
• Τα προϊόντα για τα μαλλιά Aloe Secret και
• Τα υψηλής ποιότητας μηχανήματα SPZ-Audio equipment.

Την προβολή των πιο πάνω προϊόντων κατευθύνει η Φωτεινή Παπαλάμπρου με τη συνεργασία του Διευθυντή Δημιουργικού της Imago, Θάνου Κωτσάκη.

Fofinia: Νέο προϊόν της Tasty από την Τρίας
Με μια πρωτότυπη ταινία 35″, με στοιχεία από film noire, κάνει την εμφάνισή του το νέο προϊόν της Tasty, Fofinia. Η δημιουργία της ταινίας ανήκει στην Τρίας, όπως και η επιμέλεια της συσκευασίας του προϊόντος και η παραγωγή στη Stefi.

Τα Fa στην BBDO
Μετακινούνται τα προϊόντα Fa της Henkel στην BBDO/Athens από τη MC Can Erickson, από την 01.01.1988. Πρόκειται για το ξεκίνημα νέας συσκευασίας μεταξύ της Αφοί Τρύφων-Καστρίνης και BBDO. Group Account Director του λογαριασμού είναι ο κ. Ρ. Ράλλης και Account Handler, ο κ. Α. Καραδής.