30 δισ. η διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα το 1987
Η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 1987, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες στα μετρούμε διαφημιστικά Μέσα (εφημερίδες, περιοδικά, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση και Οutdoor) ανήλθε σε 29.951.000 εκατομμύρια δραχμές – μια αύξηση της τάξεως του 28,4% σε σχέση με την αντίστοιχη συνολική διαφημιστική δαπάνη του 1986.

Συνέχεια Δέλτα από την Euro Leo Burnett
Φτιάχνοντας ένα τέρας! Η νέα ταινία της καμπάνιας για το φρέσκο γάλα της εταιρείας Δέλτα είναι στον «αέρα». Σύμφωνα με το teaser «Μη σηκώνεστε έχει και άλλο, γιατί… δεν συγκρίνεται με τίποτα το φρέσκο!».

Tide ZK
Βασισμένη στην αποδοχή του Tide από τις καταναλώτριες και με συναισθηματική προσέγγιση, ξεκίνησε τον Ιανουάριο η νέα ταινία του Tide. Η αποδοχή αυτή δεν είναι φαινόμενο μόνο της Ελληνίδας αλλά και της Αμερικανίδας καταναλώτριας. Για αυτό και παρόμοια είναι η καμπάνια του Tide στις Η.Π.Α. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία Αρώνης και τον λογαριασμό χειρίζεται η Euro Leo Burnett.

Ο «υπεράνω υποδείξεων»
Ο «υπεράνω αποδείξεων», ο νεοέλληνας που «το παίζει κύριος» και δεν καταδέχεται να «σωθεί με ψωροχιλιάδες», ζητώντας αποδείξεις για το «αμάξι», το σπίτι, τα ρούχα της κυράς και τόσα άλλα καθημερινά ή εποχιακά έξοδα, είναι ο αναγνωρίσιμος πρωταγωνιστής της καμπάνιας για τα νέα φορολογικά μέτρα, που δημιουργήθηκε από την εταιρεία Γνώμη/FCB για λογαριασμό του Υπουργείου Οικονομικών.

Στο πρόσωπο του Παύλου Κοντογιαννίδη, αυτός ο τύπος βρίσκει οικεία χαρακτηριστικά και κάνει το γέλιο να μετατραπεί σε σκέψη, για μια παρόμοια ή ανάλογη στάση όλων μας.

Η καμπάνια κινείται από την Τηλεόραση με μια ταινία 48″ που γύρισε η Stefi, από το Ραδιόφωνο, τα περιοδικά, τις εφημερίδες και άλλα Μέσα. Υπεύθυνος λογαριασμού είναι ο Γιάννης Καλογεράς, ενώ υπεύθυνη δημιουργικού είναι η Κατερίνα Θεοδωρίδου.

Η αγορά ειδικών εντύπων πληροφορικής
Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση για τα ειδικά έντυπα πληροφορικής στην Ελλάδα, παρουσιάστηκε στο newsletter «Πληροφορική εβδομάδα». Η ανάλυση, που στηρίζεται αποκλειστικά στις πωλήσεις μέσω πρακτορείου, μπορεί και να οδηγήσει σε παραπλανητικά συμπεράσματα, αφού δεν περιλαμβάνει πωλήσεις σε computer shops, βιβλιοπωλεία, συνδρομητές κ.λπ.

Επίσης για τη μέση κυκλοφορία έχουν χρησιμοποιηθεί ιστορικά στοιχεία (περίοδος Σεπτέμβριος ’86 – Ιούλιος ’87) και δεν γνωρίζουμε αν η εικόνα που περιγράφουν οι μέσες κυκλοφορίες της εν λόγω περιόδου, είναι διαφορετική από αυτήν που θα είχαμε δημοσιεύοντας την τελευταία κυκλοφορία του κάθε εντύπου.

Σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας παραθέτουμε τα πιο σημαντικά:
• Το σύνολο των πωλήσεων τευχών για τα υπό ανάλυση περιοδικά πληροφορικής έφτασε τα 412.000 τεύχη.
• Τα περιοδικά της κατηγορίας «Business Computing» κατέχουν ποσοστό 28% περίπου των πωλήσεων.
• Τα περιοδικά της κατηγορίας «Home Computing» κατέχουν το υπόλοιπο ποσοστό των πωλήσεων, δηλαδή περίπου 72%.
• Πρώτο σε κυκλοφορία τευχών αναδείχθηκε το περιοδικό «Pixel» με μέση κυκλοφορία που φτάνει τα 21.000 τεύχη.