Πρώτη εταιρεία που την χρησιμοποίησε ήταν η Wind

Αυτό αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η 24Media, η οποία παράλληλα επισημαίνει ότι η Wind ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε τη συγκεκριμένη εφαρμογή κατά τη διάρκεια λανσαρίσματός της για να προωθήσει το νέο συμβόλαιο «W», για απεριόριστη επικοινωνία μέσω banner και push notifications. Η mobile εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν σε iOS και Android.

Περιλαμβάνει ποικίλα καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως τη μετάδοση αγώνων λεπτό προς λεπτό, push notifications, υψηλότατους χρόνους απόδοσης και τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία χρήσης. «Το πλούσιο περιεχόμενο και ο εξαιρετικός σχεδιασμός της εφαρμογής κατέκτησαν το απαιτητικό φίλαθλο κοινό καταγράφοντας περισσότερα από 100.000 downloads» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.