Ιδιωτική ΤV: Όλο και πιο κοντά
Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στην καρδιά της προεκλογικής περιόδου η υπόθεση της παραχώρησης ενός τρίτου μη κρατικού τηλεοπτικού καναλιού, σε κάποιον ή κάποιους ιδιώτες, απασχολεί όλο και συχνότερα αυτούς που ασχολούνται με τις φήμες και την πρόβλεψη του μέλλοντος.

Πρόκειται για ένα σενάριο που έχει γραφτεί για πρώτη φορά πριν από 2,5 χρόνια, το οποίο απασχολεί έκτοτε πολλούς μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς που βλέπουν την ιδιωτική τηλεόραση ως έναν φυσικό χώρο ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους.

Άλλωστε και οι μεγάλοι ιδιωτικοί ραδιοσταθμοί, φαίνεται πως δεν αποτελούν απλώς προσπάθειες στη νέα αγορά του ραδιοφώνου, απ’ όπου λίγα είναι τα κέρδη που μπορεί να αποκομίσει κανείς. Πρόκειται περισσότερο για προετοιμασία για την έφοδο στην τηλεοπτική αγορά, που όλοι περιμένουν ότι αργά ή γρήγορα θα πάρει σάρκα και οστά.

«… και η δική τους μόδα στο Μινιόν»
Με αυτόν τον τίτλο «βγήκε» η καμπάνια του Μινιόν, για τις χειμωνιάτικες συλλογές του. Τρεις αφίσες, με τον ίδιο τίτλο και ξεχωριστά θέματα για παιδικό, νεανικό και κλασικό ντύσιμο, θα εμφανίζονται μέχρι τις 22 Οκτωβρίου.

Πρόσφατη έρευνα του Μινιόν, έδειξε ότι το κοινό στο οποίο απευθύνεται το μεγαλύτερο μεγάλο κατάστημα, ειδικά στον τομέα της ένδυσης, έχει μια θεαματική στροφή προς τη μέση-ανώτερη τάξη.

Account Director του λογαριασμού, τον οποίο χειρίζεται η Interpress, είναι η Κ. Μηνακούλη, με βοηθό την Α. Κυριαζέλη. Η δημιουργική δουλειά ανήκει στον Β. Αλιφραγκή και τον Ν. Ελληναίο, ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η Μ. Φύτρου.

Ο Αλέκτωρ με 20 σποτ
Εντυπωσιακή η παρουσία του Αλέκτορα τον μήνα Οκτώβριο στους τηλεοπτικούς σταθμούς. Πιο συγκεκριμένα, για όλο τον μήνα αναμένεται να εμφανιστούν 20 διαφορετικά τηλεοπτικά σποτ για 20 προϊόντα. Όλα τα φιλμ είναι παραγωγές του δημιουργικού τμήματος του Αλέκτορα. Πρόκειται για μια πολύ προσεγμένη δημιουργική εργασία η οποία πιστοποιεί τις δυνατότητες του Αλέκτορα για τηλεοπτικές παραγωγές υψηλής στάθμης, αλλά συγχρόνως, δίνει και μια εικόνα της ευρύτητας και ποικιλίας προϊόντων, για τα οποία ο Αλέκτωρ έχει αναλάβει την προβολή τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα προχωρεί και η παραγωγή, νέων τηλεοπτικών φιλμ, τα οποία σύντομα θα αρχίσουν να προβάλλονται.

Δορυφορική: Τα ψέματα τελείωσαν
Εκτός απροόπτου ήδη από χθες, με βάση τις ανακοινώσεις της ΕΡΤ που έγιναν την περασμένη εβδομάδα, ολόκληρο το λεκανοπέδιο απολαμβάνει τις χάρες της δορυφορικής τηλεόρασης. Παρακολουθώντας δωρεάν Sky, CNN, Super Channel, TV5, RAI 1 και ένα κανάλι από τη Σοβιετική Ένωση, οι κάτοικοι της Αθήνας θα πρέπει να θεωρούνται πλέον από τους τηλεοπτικά σχετικά «ευνοούμενους» Ευρωπαίους.