Έχει εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα sports ενημέρωσης και περιεχομένου με text, audio, video και data journalism, η οποία προσφέρει και ένα ευέλικτο περιβάλλον προβολής των brands. Το SPORT24 επένδυσε σε redesign, με σκοπό την παροχή ενός νέου experience, αποδεικνύοντας ότι δεν βρίσκεται τυχαία στο βάθρο των καλύτερων αθλητικών ενημερωτικών sites.

Την ευρύτερη φιλοσοφία πίσω από το redesign του SPORT24 μας περιγράφουν οι Μάνος Μίχαλος, COO, 24 MEDIA, Παντελής Βλαχόπουλος, Editorial Director, SPORT24, και Γρηγόρης Μπάτης, Marketing Director, 24 MEDIA.

MW: Το SPORT24 ανανεώνεται, μετά από 16 χρόνια στον χώρο των αθλητικών Μέσων. Γιατί τώρα; Ποιοι παράγοντες συντέλεσαν στο να παρθεί η απόφαση για redesign τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή;

Μάνος Μίχαλος: Για την ακρίβεια είναι η 2η φορά που το SPORT24 προχωρά σε ριζική αλλαγή. Η τελευταία ήταν το καλοκαίρι του 2010. Κρίναμε ότι έφτασε η εποχή για νέα δομή και user experience, καθώς ο τρόπος με τον οποίο καταναλώνει το περιεχόμενο ο αναγνώστης έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια με τα mobile devices να πρωταγωνιστούν.

Παράλληλα, το SPORT24 δεν είναι πια μόνο ένα αθλητικό site, αλλά μια πλατφόρμα sports ενημέρωσης και περιεχομένου με text, audio, video και data journalism που χρειάζονταν ένα νέο και ευέλικτο περιβάλλον για να αναδειχθούν σωστά και να δώσουν και το ανάλογο διαφημιστικό πλαίσιο για τα brands που επιλέγουν σταθερά το SPORT24 για να διαφημιστούν. Για εμάς δεν είναι ένα redesign αυτό που κάναμε, αλλά ένα νέο experience και μια στρατηγική εξέλιξη του SPORT24.

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το redesign αυτό;

Παντελής Βλαχόπουλος: Το SPORT24 μπήκε σε μία πιο σύγχρονη εποχή όπως επιβάλλουν οι τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Το site είναι πιο χρηστικό, σαφώς ανανεωμένο και σχεδιάστηκε πρωτίστως για τις mobile ανάγκες του κοινού, τόσο στην πρώτη του σελίδα όσο και στην ευκολία της παρακολούθησης video περιεχομένου. Επίσης έχουμε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία του Matchcenter. Στο συγκεκριμένο κομμάτι, η εμπειρία για τους χρήστες είναι μοναδική, αφού έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν λεπτό προς λεπτό όλες τις αναμετρήσεις σε όλο τον πλανήτη.

Εν κατακλείδι το redesign του νέου SPORT24, δεν θέλαμε να είναι μόνο εικαστικό και εμφανισιακό. Στόχος μας ήταν και θα είναι να γίνουμε σημαιοφόροι μίας νέας εποχής στην ελληνική δημοσιογραφία. Μακριά από την τοξικότητα του οπαδισμού και τη βία στα γήπεδα. Πρωταγωνιστές στο νέο SPORT24 θα είναι οι αθλητές, οι προπονητές και οι φίλαθλοι. Τα κατορθώματά τους και η έμπνευση που δίνουν στα νέα παιδιά. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί όλη η συντακτική ομάδα.

Με σαφή προσανατολισμό και μήνυμα «Μόνο Αθλητικά», έχετε επενδύσει σε νέα εργαλεία, συνεργασίες, περιεχόμενο και τεχνολογίες. Θέλετε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα;

Παντελής Βλαχόπουλος: Είναι αλήθεια ότι το «μόνο αθλητικά» είναι το σύνθημα που μας ταιριάζει απόλυτα και δεν αποτελεί ακόμη έναν κρίκο στην ελληνική δημοσιογραφική συνθηματολογία. Είναι ένα όραμα που θέλουμε να υπηρετήσουμε γιατί λατρεύουμε τα σπορ. Το SPORT24 έχει έναν ξεκάθαρο προσανατολισμό. Να πρωτοπορεί σε όλα τα επίπεδα.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα νέα προϊόντα βγαίνουν πρώτα από το περιεχόμενο του SPORT24, το οποίο έχει εξελιχθεί ήδη στο αθλητικό Μέσο του μέλλοντος, επενδύοντας στο Matchcenter, την καλύτερη και πιο γρήγορη πλατφόρμα live ενημέρωσης για όλα τα αθλήματα και διοργανώσεις, στο audio (podcasts) και videocontent (live shows, web series, sports docs), στο data journalism (Opta, InstatScout), σε πολύπλευρες betυπηρεσίες και περιεχόμενο, όλα αυτά αξιοποιώντας όλες τις νέες πλατφόρμες και τεχνολογίες.

Πιο συγκεκριμένα οι νέες ταχύτητες και η τεχνολογία των mobile συσκευών καθιστούν το videoπεριεχόμενο πιο εύκολα προσβάσιμο από ποτέ και το SPORT24 πρωτοπορεί αυξάνοντας κατακόρυφα την ποσότητα και την ποιότητα των οπτικοακουστικών παραγωγών του.

Ωστόσο για να έχουν όλα αυτά τα προϊόντα την κατάλληλη απόδοση και παρουσίαση, πρέπει να υπάρχουν και οι δημοσιογράφοι που θα υλοποιούν. Και σ’ αυτό το κομμάτι το SPORT24 είναι πρωτοπόρο και διαθέτει την καλύτερη αθλητική δημοσιογραφική ομάδα της χώρας. Όλοι οι συντάκτες είναι ερωτευμένοι με τη δουλειά τους και το αντικείμενό τους, βελτιώνονται και αναπτύσσονται κάθε χρόνο και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους κάθε ημέρα. Αυτό πρεσβεύει το νέο SPORT24.

Ποιο είναι το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ανανεωμένου SPORT24;

Γρηγόρης Μπάτης: Το «Μόνο αθλητικά» δεν είναι απλά ένα moto, αλλά μια στάση ζωής για όλους εμάς στο SPORT24. Ουδέποτε φλερτάραμε με την ιδέα να αποκλίνουμε των βασικών αρχών μας στο κυνήγι των pageviews και με «πυξίδα» αυτή μας την επιλογή, προχωράμε και προοδεύουμε μέρα με τη μέρα. Κάθε σκέψη ενίσχυσης και βελτίωσης του site, κάθε προσθήκη περιεχομένου ή υπηρεσιών, κάθε νέα συνεργασία, κάθε μικρή ή μεγάλη στρατηγική μας κίνηση κρύβει από πίσω της, την αγάπη μας για τα sports.

Αυτή η φιλοσοφία και το πάθος μας για καινοτομία είναι που έχουν φέρει στην κορυφή του SPORT24, τα τελευταία 15 χρόνια. Από το Matchcenter, την καλύτερη live πλατφόρμα στην Ελλάδα, μέχρι τις live εκπομπές (The Show Must Go On, Game Night) και από το λανσάρισμα του νέου υπερσύγχρονου SPORT24, μέχρι τις αποκλειστικές συνεργασίες με δύο κορυφαίες υπηρεσίες στατιστικών (Opta και InstaScout), το SPORT24 αποδεικνύει πως δεν σταματά λεπτό να εξελίσσεται για να ενημερώνει το κοινό του… μόνο αθλητικά.

Ποιος ο στόχος της 24 MEDIA, μέσω της επένδυσης στο συγκεκριμένο brand;

Μάνος Μίχαλος: Το SPORT24 είναι αποδεδειγμένα ο leader της αθλητικής κατηγορίας τα τελευταία 10 τουλάχιστον χρόνια και για εμάς ως 24 MEDIA ένα brand που πρέπει διαρκώς να εξελίσσουμε πέρα από τα στενά όρια ενός site. Η απόλυτα ισχυρή οικονομική θέση του ομίλου, η συγκέντρωση μερικών από τα καλύτερα στελέχη της αγοράς και η φιλοσοφία του ομίλου για διαρκή ανάπτυξη και πρόοδο, μας δίνουν τις απαραίτητες βάσεις για ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις στο αθλητικό περιεχόμενο, για μακρόπνοη στρατηγική στις οπτικοακουστικές παραγωγές και στην πολύτιμη και δυσεύρετη για την εποχή μας, δημοσιογραφική ανεξαρτησία. Η 24 MEDIA διανύει την πιο δυναμική περίοδο από την ίδρυσή της και στο άμεσο και όχι μόνο μέλλον, θα έχουμε ακόμα περισσότερα projects και αποτελέσματα για να επιβεβαιώνουμε αυτή την έτσι κι αλλιώς σαφή πραγματικότητα.

Η επένδυση σας για το SPORT4 αφορά μόνο το site ή και άλλα Μέσα όπως τα social media;

Γρηγόρης Μπάτης: Το brand του SPORT24 είναι τόσο μεγάλο, σίγουρα το μεγαλύτερο αθλητικό brand ενημέρωσης στην Ελλάδα, που δεν θα μπορούσε να αρκεστεί μόνο στο κομμάτι του site. Από τα πρώτα κιόλας χρόνια, βρισκόμαστε σε όλα τα social media, διατηρούμε την κορυφή στην επιλογή του κοινού (FB, Twitter, Instagram, Tik Tok), συμμετέχουμε σε συζητήσεις εκτός των δικών μας socialmedia όπως σε groups (π.χ. «Τhank You, Next») και δοκιμάζουμε συνεχώς νέα formats και ό,τι επιλογές μας προσφέρει η κάθε πλατφόρμα. Επενδύουμε πολύ σ’ αυτόν τον τομέα, καθώς εκεί βρίσκεται μεγάλο μέρος του κοινού μας και προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα, παράγοντας αποκλειστικό content για κάθε ένα ξεχωριστά.

Το αμέσως επόμενο διάστημα, πρόκειται να ξεκινήσουν αρκετά νέα projects και εκπλήξεις, που θα δείξουν τη ξεκάθαρη θέση και στρατηγική μας, ως προς την περαιτέρω ενίσχυση των social media. Είτε αυτών που βρισκόμαστε ήδη, είτε αυτών που πρόκειται να βρεθούμε. Το SPORT24 είναι και οφείλει να παραμείνει η πρώτη επιλογή για ενημέρωση και ψυχαγωγία του αθλητικού κοινού, παντού.