Η Κωτσόβολος απέσπασε 23 βραβεία με τη συμμετοχή της στα Content Marketing Awards 2022 και τα Peak Performance Awards 2022.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία έλαβε στα Content Marketing Awards τρία χρυσά βραβεία στις κατηγορίες «Best Content Marketing Program | B2B» για το K2B Business Empowerment by Kotsovolos, «Best Use of Content Marketing for Sales» για τη καμπάνια «Οι Αμαρτωλοί του Κωτσόβολου» και «Best Use of YouTube for Content Marketing» για το κανάλι της στο YouTube.

Παράλληλα, απέσπασε 5 βραβεία σε συνεργασία με τη JNLeoussis+, δύο εκ των οποίων χρυσά για το project «Κ-mers, Here to Play powered by Kotsovolos» και το «Here to Play: the CY edition».Οι διακρίσεις συνεχίστηκαν στα Peak Performance Marketing Awards 2022, όπου η Κωτσόβολος, σε συνεργασία με τη Dentsu, τιμήθηκε, μεταξύ άλλων, με χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Lead Generation Campaign».