Cellar και Geisha στην BBDO
Με την ανάθεση των λογαριασμών των κρασιών Cellar και του τόνου Geisha, η ΓΕΝΚΑ ξεκινάει συνεργασία με την BBDO, με πιθανότητες να διευρυνθεί μελλοντικά.

Τους παραπάνω λογαριασμούς μέχρι σήμερα χειριζόταν η Bold.

  • Ιστορικά: ο τόνος κέρδιζε μερίδια από το σκουμπρί και τις σαρδέλες, ήταν βέβαια «πολυτελέστερο» είδος και η Geisha το πιο επώνυμο (και διαφημισμένο) brand.

Η Crony από την MRS
Με τίτλο «Όλες οι μεγάλες κουζίνες έχουν τα πλεονεκτήματα μιας Crony» και με σλόγκαν «Πρώτη στις mini κουζίνες», κινείται καμπάνια στα περιοδικά και στο ραδιόφωνο, για τις μικρές κουζίνες Crony.

Την καμπάνια επιμελήθηκε η MRS.

  • Σαφής και σοφός ο τίτλος, και για να επιστρέψουμε στην εγκυκλοπαιδική ενημέρωση να σημειώσουμε ότι όλο και «καινούργια πράγματα» εισέρχονταν σε μια αγορά διψασμένη για καινοτομία. Οι μικρές κουζίνες (όπως και τα μικρά πλυντήρια) κέρδιζαν -για οικονομικούς αλλά και πρακτικούς λόγους- οπαδούς, και η Crony ήταν μια διασημότητα στις ηλεκτρικές μικροσυσκευές.

ΕΔΕΕ: Συγκρότηση σε σώμα
Το νέο ΔΣ της ΕΔΕΕ παρουσιάζει την εξής σύνθεση: Αντιπρόεδρος Αντώνης Ραψομανίκης, Γενικός Γραμματέας Γιώργος Παπαζήσης, Ταμίας Λύσανδρος Μητσοτάκης και μέλη Δημήτρης Παξιμάδης, Νίκος Σαξώνης, Δημήτρης Μαύρος.

  • «Συμφωνία κυρίων», θα λέγαμε.

Τσίκλα Νέα ΕΛΜΑ
Με τηλεοπτική ταινία 25″ ξεκίνησε το λανσάρισμα της Νέας ΕΛΜΑ, τσίκλας της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου από τη ΣΥΝΕΔΙΑ.

Τη μουσική επιμέλεια είχε ο Β. Δερτιλής που μάλιστα συμμετέχει και ο ίδιος στην ταινία.

  • Ήτανε νια αλλά δεν γέρασε, και με χαρά μας βλέπουμε την ΕΛΜΑ… ακόμα πιο νέα. (Α, ο Β. Δερτιλής ήταν… ο Β. Δερτιλής. Eurovision 1980, αλλά και δραστήριος έκτοτε και στη διαφημιστική δημιουργικότητα.)

Η μαγεία της Βενεδικτίνης
Με μιάμιση σελίδα στα περιοδικά ξεκίνησε η νέα καμπάνια της McCann για το λικέρ Benedictine.

Στην αριστερή μισή σελίδα δίνονται μερικές συνταγές για κοκτέιλ με βάση την Benedictine και σύνθημα «Ιδανική σαν long drink γιατί είναι σκέτη απόλαυση» ενώ στη δεξιά σελίδα προβάλλεται το κυρίως θέμα.

  • Να λοιπόν και creative media, διότι το σωτήριον έτος 1986 είχε απ’ όλα.

Ολυμπιακή, η δική σας εταιρεία
Με εμφανίσεις στην τηλεόραση και παράλληλα με ολοσέλιδες καταχωρίσεις στα τουριστικά αφιερώματα των περιοδικών, στον οικονομικό τύπο και σε ειδικά έντυπα, ξεκίνησε η φετινή καμπάνια της Ολυμπιακής. Τίτλος της καταχώρισης: «Προτιμήστε τη “δική σας” εταιρεία».

Την καμπάνια μελέτησε η Sigma.

  • Εν αναμονή μιας σύγχρονης καμπάνιας της Ολυμπιακής, που στο κάτω-κάτω δεν παύει να είναι «δική μας» εταιρεία και θα θέλαμε να τη δούμε στα ύψη…