Απαράδεκτη η Αυριανή
Με ύφος και σκεπτικό απαράδεκτο, η εφημερίδα Αυριανή προσπαθεί να εκβιάσει τον τελευταίο καιρό τις εταιρείες ερευνών αγοράς, για να «μαγειρεύουν» τα στοιχεία τους και να βγάλουν το Ράδιο-Αθήνα πρώτο σε ακροαματικότητα. Πρόκειται για μια τακτική απαράδεκτη, που δεν θίγει μόνο τους ίδιους τους σταθμούς, αλλά και τους διαφημιζόμενους και τις διαφημιστικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τους σταθμούς.

Γιατί η Αυριανή προσπαθεί λόγω άγνοιας, να διασύρει ένα πολύ σημαντικό όργανο της δουλειάς μας, τις ραδιοφωνικές δημοσκοπήσεις. Και σε αυτόν τον διασυρμό πρέπει όλοι έγκαιρα να αντιδράσουμε. Πρέπει να αντιδράσουν και η ΕΔΕΕ και οι εταιρείες ερευνών αγοράς, που θίγονται άμεσα από τις εξελίξεις αυτές. Και να αναγκάσουν την Αυριανή να σέβεται μερικούς θεσμούς στους οποίους όλοι συμφωνούμε. Και τα στοιχεία των ερευνών του ραδιοφώνου, είναι ένας από τους τομείς για τους οποίους στο λεκανοπέδιο υπάρχει μια γενική αποδοχή.

Ελληνική TV 1989: Ελπίδες και αναταραχή
Το 1989 ξεκίνησε με ένα πολύ ευχάριστο νέο για την ελληνική τηλεόραση, αλλά και με αρκετές διαφωνίες και αντεγκλήσεις. Το ευχάριστο νέο ήταν βέβαια η -υπό πίεση- απόφαση της σημερινής κυβέρνησης να προχωρήσει τελικά προς την αναπόφευκτη απελευθέρωση της ελληνικής τηλεόρασης. Χρειάστηκε βέβαια, να λειτουργήσουν δύο τηλεοπτικοί σταθμοί, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, για να παρθεί η κατ’ αρχήν απόφαση.

Και αυτό ταυτόχρονα με την εκδίκαση αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων από την πλευρά της ΕΡΤ, που ζητούσε τη διακοπή των εκπομπών των δύο σταθμών, γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ Β. Ελλάδος για τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, «μας κόβει ακροαματικότητα και διαφημίσεις».

Ήδη υπερβολικά πολλές αποφάσεις έχουν παρθεί υπό την πίεση τετελεσμένων γεγονότων στα ραδιοτηλεοπτικά μας πράγματα, ώστε να μην έχουμε περιθώρια και για άλλες καταστροφές.

BBDO, η πρώτη επιλογή της Sara Lee
Η ευρωπαϊκή μονάδα της Sara Lee (καφές και λοιπά προϊόντα) προχώρησε σε ριζική ανακατανομή του διαφημιστικού της budget ύψους 100 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με τις ανάγκες που υπαγορεύει η ενοποίηση της Ευρώπης. Έτσι, από τις 40 διαφημιστικές εταιρείες που ως σήμερα κινούσαν τους λογαριασμούς της στην Ευρώπη, επιλέχθηκαν μόνο 4 (!), με κριτήριο τις δυνατότητες ανέλιξής τους σε πανευρωπαϊκή βάση. Οι πληροφορίες φέρνουν την BBDO πρώτη στην επιλογή αυτή, αφού παίρνει τη μερίδα του λέοντος κερδίζοντας καφέ και καπνό, δηλαδή τις δύο μεγαλύτερες κατηγορίες προϊόντων της Sara Lee.

Συνεργασία Adel/Saatchi&Saatchi με τη Δέλτα
Η Δέλτα προσέθεσε στο δυναμικό της τις υπηρεσίες της Adel/Saatchi&Saatchi για την ανάπτυξη της εταιρείας κατεψυγμένων τροφίμων Κυρίτση, που πρόσφατα απέκτησε. Στην απόφαση αυτή κατέληξε μετά από ανάλυση των προσφερομένων υπηρεσιών τριών μεγάλων διαφημιστικών οργανισμών. Ο Χάρης Κυρλής, Γενικός Διευθυντής της Κυρίτση δήλωσε σχετικά: «Πιστεύω ότι το ανθρώπινο δυναμικό της Adel/Saatchi&Saatchi καθώς και η πείρα της στον τομέα των τροφίμων θα βοηθήσουν ουσιαστικά την προσπάθεια που ξεκινήσαμε για να αντεπεξέλθουμε επιτυχώς στον μελλοντικό διεθνή ανταγωνισμό».