Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε live online τελετή

Τις 22 εταιρείες που θέτουν την εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS Awards) που διοργάνωσε για 11η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου. Περισσότερα από 3.000 στελέχη παρακολούθησαν την τελετή live, σε μια εκδήλωση με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό. Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών, ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή τον Δρ. Ανδρέα Μεντή, Διευθυντή Εργαστηρίων Δημόσιας Υγείας του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ για να απονείμει το Ειδικό Βραβείο ΕΙΕΠ στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ και, ειδικότερα, στο Διαγνωστικό του Τμήμα, τα στελέχη του οποίου δίνουν μάχη κατά της πανδημίας.

Ο Frank Thibaut, μεταξύ άλλων ανέφερε ότι το 2020 ήταν μία απίστευτα δύσκολη χρονιά, αλλά οι άνθρωποι που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης πελατών έριξαν απίστευτη δουλειά, με ανθρωπιά, ψυχραιμία και χαμόγελο. Στα CS Awards βραβεύθηκαν οι Cosmote, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Παπαστράτος, Vodafone, Νέα Οδός, Optima Bank, Nespresso Hellas, Cosmote E-Value, BMW Financial Services, Kaizen Gaming, Eurolife FFH, Carglass, ΟΠΑΠ, Manifest Services, Teleperformance, Avin Oil, Praktiker Hellas, ΔΕΗ, CQS, Mellon Technologies, Μουστάκας και Novibet.