Η διαφημιστική καμπάνια του ΟΤΕ στην Imago
Από εδώ και εμπρός, η Imago θα βρίσκεται σε… ανοιχτή γραμμή με τον ΟΤΕ. Η νέα, δυναμική αυτή εταιρεία, έναν μόλις χρόνο μετά την ίδρυσή της, ανέλαβε μετά από διαγωνισμό με άλλες εταιρείες, τη διαφημιστική καμπάνια των δραστηριοτήτων του ΟΤΕ.

Στον επόμενο τόνο… μέσα στο 1988, η Imago θα ξεκινήσει τη διαφημιστική της εκστρατεία για τον οργανισμό. Στόχος της, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κάρολος Παλαιολόγος, είναι η προβολή των δραστηριοτήτων του ΟΤΕ για καλύτερες τηλεπικοινωνίες, και για την εισαγωγή και εφαρμογή της νέας, σύγχρονης καμπάνιας.

Τον συντονισμό της καμπάνιας ανέλαβε η Φωτεινή Παπαλάμπρου, με συνεργάτες τον Διευθυντή του δημιουργικού της Imago Τάκη Καρατζίνα και την υπεύθυνη των διαφημιστικών Μέσων, Λίζα Πράσινου.

Η Adam’s shoes στην Target
Μετά από παρουσιάσεις τεσσάρων διαφημιστικών εταιρειών, μετακινήθηκε στην Target, ο διαφημιστικός λογαριασμός για τα παπούτσια Adam’s. Ήδη η νέα διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησε η Target τρέχει στην Τηλεόραση με σποτ διάρκειας 30″, για τα παιδικά παπούτσια της Adam’s, και στα περιοδικά με ολοσέλιδες καταχωρίσεις για τα γυναικεία Adam’s, τα Apres-Ski και τα παιδικά. Το budget της Adam’s υπολογίζεται να ανέλθει τις 80.000.000 δρχ. σε ετήσια βάση.

Εύλογες απορίες
Εύλογη απορία προκάλεσε η τιμή που προσέφερε ο νέος ιδιοκτήτης της Καθημερινής κ. Αλαφούζος. Δηλαδή τα 910 εκατ. δρχ. (αν περιληφθούν και τα χρέη της Καθημερινής) που πληρώνει στην ουσία ο κ. Αλαφούζος για να αγοράσει μία εφημερίδα που έχει σήμερα πολλές δεκάδες εκατομμύρια έλλειμμα τον χρόνο. Η Καθημερινή είχε το πρώτο 9μηνο διαφημιστικά έσοδα 125 εκατ. δρχ. και μια μέση κυκλοφορία την εβδομάδα 01.11-07.11, 12.469 φύλλων.

Επί της εποχής της κ. Ε. Βλάχου το ιδιόκτητο «αρχαίο» πιεστήριό της, ο μικρός σχετικά αριθμός συνεργατών και οι μικρότεροι μισθοί, επέτρεπαν στην εφημερίδα να μειώνει τα χρέη της, ισοσκελίζοντας και με το παραπάνω τα έξοδά της. Σήμερα η Καθημερινή θα πρέπει να πληρώνει για το κόστος εκτυπώσεως και για τους πολλούς νέους συνεργάτες, χωρίς να μπορεί να περιμένει για αρκετό καιρό, ούτε θεαματικά κέρδη στην κυκλοφορία της, ούτε θεαματικά κέρδη στα διαφημιστικά της έσοδα, που ειδικά την Κυριακή θεωρούνται άκρως ικανοποιητικά σε σχέση με την κυκλοφορία της και την αναγνωστικότητά της.

Berber της Fintexport από την Target
Με σποτ διάρκειας 35″ στην Τηλεόραση, τετρασέλιδα ένθετα και ολοσέλιδα σαλόνια στα περιοδικά, κάνει ήδη έντονη την παρουσία της η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Target για τις μοκέτες Berber της Fintexport. Το σενάριο είναι του Βασίλη Ανδρονικίδη, η σκηνοθεσία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, υπεύθυνη παραγωγής είναι η Σάντρα Ψαρουδάκη, εταιρεία παραγωγής η Movies, ενώ υπεύθυνος art direction σε ένθετα και καταχωρίσεις οι Θόδωρος Ιωακειμίδης και Νίκος Τζιμόπουλος.

Η διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να ξεπεράσει τις 40.000.000 δρχ.

Συνεργασία Ιονικής Ασφαλιστικής με Αλέκτορα
Μετά από μια δίμηνη έντονη εμφάνιση της Ιονικής Ασφαλιστικής Ζωής στο Ραδιόφωνο, βγήκε «στον αέρα» η κυρίως καμπάνια που καλύπτει την Τηλεόραση και τα περιοδικά. Πρόκειται για ένα φιλμ διάρκειας 35″ και για ολοσέλιδες τετράχρωμες καταχωρίσεις στα περιοδικά. Το τηλεοπτικό commercial έχει μια φρεσκάδα στη δημιουργικότητα, ενώ συγχρόνως επιτυγχάνει τους καθορισθέντες διαφημιστικούς στόχους. Το θέμα της εξόρμησης στα περιοδικά είναι το εξής: «Πρόκειται για τη ζωή σας».