MWB, WMB ή BMW;
Με τίτλο καταχώρισης «Πηγαίνοντας την BMW σας “εδώ κι εκεί” για service, σύντομα θα έχετε κάποια… MWB, BWM, WMB… ποτέ όμως πια BMW!» εμφανίστηκαν από την BBDO καταχωρίσεις στον ημερήσιο τύπο για την προώθηση του επίσημου service BMW/Intercar.

Το δημιουργικό είναι του Γιώργου Ζαννιά και του Γιάννη Αϊμέλογλου, ενώ Account Executive είναι ο Κώστας Κωτούλας.

  • Ήταν κι αυτό ένα θέμα, όπου οι μικροί συνοικιακοί μαστρο-Δαυίδ κέρδιζαν πελατεία εις βάρος των Γολιάθ – των επίσημων συνεργείων. Διότι, εδώ που τα λέμε, ο μαστρο-τάδε ήταν στη γειτονιά σου, έκανε και τιμές (ήδη υπάρχουσας) γνωριμίας, πού να τρέχεις τώρα για επισημότητες… Επομένως, οι σωφρονιστικές προσπάθειες των επίσημων συνεργείων ήταν μια συνήθης επικοινωνιακή ενέργεια.

Διά το γνήσιον της αντιγραφής
Με τον τίτλο αυτό κινείται στον ημερήσιο και οικονομικό τύπο, η καμπάνια του νέου φωτοαντιγραφικού μηχανήματος Konica U-Bix 120, που σχεδίασε η Γραφίς για την Κ. Βλαχόπουλος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες συμπλήρωσαν φέτος 12 χρόνια συνεργασίας.

  • Μια ευρηματική προσέγγιση, που λες και ήρθε ως bonus για τη δωδεκάχρονη συνεργασία.

Ηλεκτρόπολις… λόγω τιμής
Αυτός είναι ο τίτλος που χαρακτηρίζει τη διαφημιστική καμπάνια της Ηλεκτρόπολις. Ήδη από τον Ιούνιο, οι δημιουργικές προτάσεις της MRS Advertising για την Ηλεκτρόπολις έκαναν αισθητή την παρουσία τους στον ημερήσιο τύπο και στο ραδιόφωνο.

Η απόκτηση του νέου πελάτη είναι για την MRS πρόκληση για δημιουργία.

  • Πιθανότατα να μην υπάρχει κειμενογράφος -και όχι μόνο- στην Ελλάδα που να μη θέλησε, έστω για μια φορά στην επαγγελματική του ζωή, να χρησιμοποιήσει την έκφραση «Λόγω τιμής».

Καλλυντικά Noel από την Dipal
Με τίτλο «Καλλυντικά Noel, σας αγαπούν» η γνωστή εταιρεία παραγωγής και διανομής Valentin λανσάρει μέσω περιοδικού τύπου και ραδιοφώνου 4 νέα προϊόντα για την περιποίηση μαλλιών και σώματος, όλα με φυσικό μετάξι, ελαστίνη, κολλαγόνο και χαμομήλι.

Το διαφημιστικό λογαριασμό χειρίζεται η Dipal.

  • Τώρα για το «γνωστή» ας μην πάρουμε και όρκο, όμως για «αγάπες και λουλούδια, ζωή παραμυθένια» που έλεγε και το τραγούδι, δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε.

Ο Μάρκος Χατζησαράντος στη Γραφίς
Τη διεύθυνση του δημιουργικού τμήματος της Γραφίς αναλαμβάνει ο Μάρκος Χατζησαράντος, μετά την αποχώρησή του από την Olympic, στην οποία τα τελευταία χρόνια ήταν Creative Director.

  • «Φτάνω στη Γραφίς μετά από 15 χρόνια συνεργασίας σε μεγάλες εταιρείες, όπως η Ikon, η AΔΕΛ, η Leo Burnett κ.ά. και με τις εμπειρίες από δεκάδες ελληνικούς και πολυεθνικούς λογαριασμούς» δήλωσε ο δράστης.