Συμπεράσματα των Virtual Dialogues του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Στις 03 Μαρτίου και στις 10 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκαν οι δύο Virtual Dialogues του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα Effectiveness Next, τους οποίους παρακολούθησαν συνολικά 51 εταιρείες. Στις 03 Μαρτίου στον πρώτο διάλογο, οι Πάνος Σαμπράκος (Ogilvy), Αθηνά Ποπώφ (Mondelez International), Μάρκος Άρης (4 Wise Monkeys) και Διονυσία Δουλαβέρη (Beiersdorf Hellas) και στις 10 Μαρτίου, οι Ναταλία Συμεωνίδου (McCann Worldgroup), Γιώργος Γεωργαλάς (Nestlé Hellas), Λάζαρος Ευμορφίας (Wunderman Thompson) και η Χάιδω Ηλιοπούλου (Vodafone), συζήτησαν για το νέο πλαίσιο που ορίζει τη δημιουργική αποτελεσματικότητα, με τον James Nass (MullenLowe Athens).

Στα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα δύο Virtual Dialogues, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ότι η διαφήμιση πλέον απευθύνεται στα target groups καταναλωτών, χρησιμοποιώντας τοποθετήσεις σε κοινωνικά ζητήματα, οι purpose-led επικοινωνίες φέρνουν αξιόλογα εμπορικά αποτελέσματα και τo branded content creation είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας στο κτίσιμο σχέσης του brand με το κοινό του. Επίσης, κοινό γνώρισμα των φετινών αποτελεσματικών καμπανιών, που διακρίθηκαν για το κοινωνικό εκτόπισμά τους, ήταν η ανοιχτή και ισότιμη σχέση μεταξύ διαφημιστικής και πελάτη. Ο επόμενος Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 24/03.