Δεύτερος στο κοινό 15-44 το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου

Με βάση τα στοιχεία, από 1η Οκτωβρίου 2013 έως και 30 Ιουνίου 2014, η πορεία του Alpha είχε μια ιδιαίτερη δυναμική στο πεδίο της τηλεθέασης. Στο σύνολο κοινού, κατέγραψε μέσο όρο 16% στο σύνολο ημέρας σημειώνοντας άνοδο 2,4 ποσοστιαίων μονάδων, σε σχέση με πέρυσι, ενώ στο prime time κατέγραψε μέσο όρο 17,8% σημειώνοντας άνοδο 4,2 ποσοστιαίων μονάδων.

Στο δυναμικό κοινό 15-44, ο Alpha κατέγραψε μέσο όρο τηλεθέασης 16% στο σύνολο ημέρας σημειώνοντας άνοδο 1,2 ποσοστιαίων μονάδων, σε σχέση με πέρυσι, ενώ στο prime time κατέγραψε μέσο όρο 17,3% σημειώνοντας άνοδο 3,1 ποσοστιαίων μονάδων. Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το κανάλι κατέκτησε τη 2η θέση στο σύνολο κοινού, στο prime time. Στο κοινό 15-44 ήταν επίσης 2ο κατά το τελευταίο τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), περίοδος με ιδιαίτερα εμπορική αξία κατά την οποία υλοποιείται περίπου το 1/3 της ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης.