H BBDO για τη UNICEF και τα παιδιά όλου του κόσμου
Η νέα καμπάνια της UNICEF, που μόλις βγήκε στον αέρα, απευθύνεται στους γονείς και τους δίνει απλές και ανθρώπινες συμβουλές σχετικά με την υγεία, τη διατροφή και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους. Είναι προσφορά της BBDO στη UNICEF – μια καμπάνια που επιμελήθηκε, από πλευράς BBDO, η Εριέττα Μαυρουδή. Θα έμενε, όμως, σαν μια απλή δημιουργική ιδέα στα χαρτιά, αν δεν συνέβαλαν στην υλοποίησή της, προσφέροντας δωρεάν την εργασία τους ή τα προϊόντα τους, οι εξής συνεργάτες: Stefi Films, για την παραγωγή και των 7 ταινιών – Άρης Εμμανουήλ, για τη σκηνοθεσία των ταινιών – Κ. Κωνσταντζόγλου, για τις εκφωνήσεις – Γ. Πετρίτσης, για το μουσικό σήμα – Kodak, για το φιλμ – Εργαστήριο Στάμου, για την εμφάνιση και την εκτύπωση – Studio Era, για την ηχοληψία – και ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2 που δέχτηκαν να προβάλουν τα τηλεοπτικά αυτά σποτ δωρεάν.

  • Ένας λαμπρός θίασος για μια λαμπρή ιδέα.

Η Interspot στην ΕΔΕΕ
Όπως ανακοινώθηκε, με ομόφωνη απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής της ΕΔΕΕ, η Interspot έγινε το 33ο μέλος της.

  • Πάλι άγνωστες λέξεις έχουμε, διότι αρκετοί αναγνώστες θα αναρωτηθούν ποια ήταν η Interspot. Όπως και η Έψιλον-Έψιλον, στην οποία -όπως διαβάζουμε σε άλλη είδηση- μετακινήθηκε ο Γιάννης Παρλαβάντζας, στο τμήμα Client Service. Περισσότερη Έψιλον-Έψιλον σε λίγο.

Η Πεταλούδα… έβγαλε μαλλιά
Ο Ελ. Μουζάκης αποδείχθηκε… θαυματοποιός. Έκανε την Πεταλούδα να βγάλει εκτός από κλωστές, και μαλλιά πλεξίματος. Αυτά μας περιγράφει το νέο ραδιοφωνικό σποτ που επιμελήθηκε η Ηχώ.

  • Κι άλλες άγνωστες λέξεις. Η απολύτως άγνωστη είναι «πλέξιμο».

«Αιφνιδιαστική» η Margaret Astor
Shocking Colours λέγονται τα χρώματα του φετινού μακιγιάζ από τη Margaret Astor. «Χρώματα που ξαφνιάζουν» είναι και το θέμα της διαφήμισης που κινείται με καταχωρίσεις, έντυπα και ΡΟΡ. Η Margaret Astor είναι νέος λογαριασμός για την Έψιλον-Έψιλον.

  • Παρεμπιπτόντως, ήταν σημαντικό να κάνεις ΡΟΡ τότε. Α touch of luxury, όπως λέμε σήμερα, στη διαφημιστική επικοινωνία.

«Σου ’ρχεται να τα φας με το κουτί»
Αυτό είναι το slogan που ακούγεται από τη φωνή του Κώστα Χατζηχρήστου στην ταινία Dakor (κονσέρβες κρέατος) που προβάλλεται στην τηλεόραση. Την όλη ευθύνη της διαφημιστικής καμπάνιας έχει η Ηχώ.

  • Η οποία Ηχώ έδειχνε έντονη δραστηριότητα, διαφημίζοντας επίσης τα καλσόν Bic, τα καλσόν Dim, τα ζυμαρικά ΑΒΕΖ, τους ψαρομεζέδες Trata (με ταινία παραγωγής της Μάγκος Φιλμ μέσω computer graphics – σούπερ κατάσταση) και τα προϊόντα της σοκολατοποιίας Παυλίδου (Lacta, Γεμιστές, Μερέντα, Τζοκόντα).

Ολυμπιακοί στο Παρίσι
Η Γαλλική Βιομηχανία ενεργοποιείται σε μια προσπάθεια να κερδηθούν για το Παρίσι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 1992. Έτσι το σήμα της πόλης (που έχει φιλοτεχνηθεί ειδικά για το σκοπό αυτό) εμφανίζεται στα νέα αυτοκίνητα της Peugeot και της Renault και στα αεροπλάνα της Air France.

  • Οι Παριζιάνοι, συνεχίζει η είδηση, βλέπουν την πιθανότητα της φιλοξενίας των Αγώνων του 1992 ως ένα γεγονός τόσο σημαδιακό όσο και η κατασκευή του πύργου του Άιφελ πριν από ένα περίπου αιώνα.