Η Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish, διενήργησαν ποσοτική έρευνα αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις όπως αυτές διαμορφώνονται λόγω Covid-19, σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, όπως ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία.

Ευρήματα έρευνας των Mindhaus και Pollfish.

Η Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish, διενήργησαν ποσοτική έρευνα αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις όπως αυτές διαμορφώνονται λόγω Covid-19, σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, όπως ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία. Το 37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρεύονταν καιρό.

Παρόλο που όλοι προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων, τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19, καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση.

Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την ασφάλεια, την χαλάρωση, την ξεγνοιασιά και τη διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περσινές διακοπές τους. Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Mε βάση τα δεδομένα αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο, ιδιαίτερα για συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς, και μέσα στους πιο ελκυστικούς μεσοπρόθεσμα».