Νέα εκπρόσωπος της Esomar για την Ελλάδα
Κατά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες της Esomar, η Λένα Λαμπροπούλου, Γενική Διευθύντρια της Research International Hellas, εξελέγη εκπρόσωπος για την Ελλάδα για το διάστημα από 01/10/’88 έως και 30/09/’90. Όπως μας δήλωσε ο απερχόμενος εκπρόσωπος Δημήτρης Μπατάγιας, πιστεύει ότι η Λ. Λαμπροπούλου εκφράζει αυτήν τη στιγμή την ιδανικότερη προσωπικότητα για τη συγκεκριμένη θέση.

Συγκροτήθηκε σε νέο σώμα το Δ.Σ. της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδας, που εξελέγη στην πρόσφατη γενική συνέλευση (29/06/1988). Η σύνθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου της ΕΔΕΕ είναι η εξής:
Πρόεδρος: Νίκος Λεούσης, Ι.Ν. Λεούσης
Αντιπρόεδρος: Δημήτρης Μαύρος, Spot Thompson
Γενικός Γραμματέας: Γιάννης Ευσταθιάδης, Bold
Ταμίας: Χρήστος Παπαπολύζος, Olympic DDB Needham
Μέλη: Πέτρος Βενέτης, Euro Leo Burnett
Άλλεν Γουώρρεν, DMB & B ΕΡΓΟΝ
Έφη Χατζηλούη, ΕΨΙΛΟΝ ΕΨΙΛΟΝ

Action από τη Sigma
Ένα ακόμη, ανδρικό αυτήν τη φορά, άρωμα-αποσμητικό από το Mum. Πρόκειται για το Action που λανσάρεται από την Bristol Hellas. Τον λογαριασμό του Mum που είναι το πρώτο σε πωλήσεις αποσμητικό στην ελληνική αγορά, χειρίζεται η Sigma.

Τα προϊόντα Dorodo από την MRS
Ύστερα από παρουσίαση διαφημιστικών προτάσεων, η βιοτεχνία τροφίμων ΑΤΑ-ΜΑΙΚ, ανέθεσε τη διαφήμιση των προϊόντων της στην MRS Advertising. Σε πρώτη φάση θα διαφημιστεί το τριμμένο τυρί Dorodo από τον περιοδικό Τύπο και από το ραδιόφωνο, αφού προηγουμένως σχεδιαστεί νέα συσκευασία του προϊόντος.

Cloe… όπου γυναίκα
Με τη συμπλήρωση της σειράς σερβιετών Cloe με τον τύπο Cloe τσέπης, η μάρκα καλύπτει όλες τις ανάγκες μιας γυναίκας.

Η ραδιοφωνική καμπάνια που ξεκίνησε τον Ιούλιο πανελλαδικά γνωστοποιεί ότι τώρα πια «Cloe… όπου γυναίκα». Το ραδιοφωνικό σποτ δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία Prime.

Δύο σημαντικές δίκες σε εξέλιξη
Δύο πολύ σημαντικές υποθέσεις, που έχουν σχέση με τον Τύπο και τα πνευματικά δικαιώματα, βρίσκονταν σε εξέλιξη την περασμένη εβδομάδα. Πρόκειται:

  • Για τα ασφαλιστικά μέτρα που έχει ζητήσει η αμερικάνικη εφημερίδα USA Today κατά των 24 Ωρών, που κατηγορούνται για την πιστή αντιγραφή του λογοτύπου και του κασέ της εφημερίδας.
  • Για την αγωγή της Β. Παπαγιαννοπούλου, εκδότριας του διμηνιαίου περιοδικού «Σελίδες», που ζητάει να σταματήσει η έκδοση των «Σελίδων», του ένθετου περιοδικού της Καθημερινής.

Και οι δύο υποθέσεις ήταν σημαντικές, γιατί θα αποτελέσουν προηγούμενο για το τι ακριβώς αποτελεί παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων στον χώρο του Τύπου στην Ελλάδα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι και στη Διαφήμιση έχουμε τα τελευταία χρόνια αύξηση του ενδιαφέροντος, για τα πνευματικά δικαιώματα που περιέχει εκ των πραγμάτων κάθε δημιουργική διαφημιστική προσπάθεια.

Παράλληλα, αναμένονται -από τον κόσμο της Διαφήμισης- με ενδιαφέρον και οι ρυθμίσεις για τα συγγενικά δικαιώματα, που εμπλέκουν περισσότερους συντελεστές μιας προσπάθειας απ’ ό,τι τα πνευματικά δικαιώματα.