Ρυθμό ανάπτυξης 18% στην αξία των online πωλήσεων κατέγραψαν τα online φαρμακεία, το γ΄ τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τους Έλληνες καταναλωτές να έχουν πραγματοποιήσει αγορές αξίας 201 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022, αναφέρει έκθεση της Convert Group.

Ο μέσος όρος των εκπτώσεων στα online φαρμακεία κυμαίνεται στο 39%, αυξημένη μάλιστα κατά μία μονάδα συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών, το 9μηνο, αναδεικνύονται οι εξής: προϊόντα υγείας (44%), βρεφικά και παιδικά (28%), συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες (11%) και προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (7%). Η κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας συνεχίζει να κατέχει την πρωτιά με 46% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου να προέρχονται από εκείνη. Στα marketing κανάλια, σε επίπεδο 9μηνου, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να κλέβουν την παράσταση, επιφέροντας το 41% των συναλλαγών, αύξηση 6 μονάδων συγκριτικά με το 2021.