Στη μόδα μέχρι… το γόνατο!
Με τη δημιουργική επέμβαση της Sigma, οι παιδικές κάλτσες Yanna απέκτησαν καινούργιο πρόσωπο. Η Sigma δούλεψε το καινούργιο σήμα, τις εφαρμογές του, τις συσκευασίες, καθώς βέβαια και την καμπάνια του Περιοδικού Τύπου και του Ραδιοφώνου. Αιχμή της εκστρατείας είναι η μόδα και σλόγκαν «Στη μόδα μέχρι… το γόνατο».

Προδέρμ: Επικοινωνία με πολύ συναίσθημα
Φως, αγάπη, ζεστασιά, γεμίζουν τρυφερά τη νέα ταινία της Euro Leo Burnett, για τα παιδικά προϊόντα της Famar, Προδέρμ. Το παιδί έχει ανάγκη τη μάνα και το Προδέρμ και η διαφήμιση το ξεχωριστό συναίσθημα, που αγγίζει και μιλά στην ψυχή. Η ταινία αυτή γυρίστηκε με ιδιαίτερη φροντίδα από την εταιρεία παραγωγής Stefi.

Το J&B Whisky πήγε κρουαζιέρα
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο καιρό η κρουαζιέρα του J&B Whisky, για τον εορτασμό της επετείου των 25 χρόνων στην Ελλάδα. Ναυλωμένο ειδικά για την εκδήλωση αυτή κρουαζιερόπλοιο, φιλοξένησε τον εμπορικό κόσμο που έχει σχέση με την πώληση και διακίνηση του J&B Whisky στη χώρα μας. Παρευρέθησαν 600 άτομα, πρατηριούχοι ποτών, διευθυντές αγορών των σούπερ μάρκετ και ιδιοκτήτες, maitre και barmen των μεγάλων ξενοδοχείων και σούπερ μάρκετ. Παρόντες επίσης ήταν οι διευθυντές και οι αντιπρόσωποι όλης της Ελλάδας της εταιρείας Μεταξά και 150 δημοσιογράφοι.

Η Διαφήμιση εναντίον του νέφους
Δύο δημοσιογράφοι, ο Λάμπης Ταγματάρχης και ο Θανάσης Λάλας, μέσα από την εκπομπή τους «Διαγωγή Κοσμία», επιτίθενται κατά του νέφους της Αθήνας… ραδιο-φονικά! Προσκάλεσαν λοιπόν, όλες τις διαφημιστικές εταιρείες που γνώριζαν και δεν γνώριζαν, να τους βοηθήσουν φτιάχνοντας σποτ κατά του νέφους. Σε κάθε εκπομπή τους, στον Αθήνα 9,84 FM Stereo, οι δύο δημοσιογράφοι θα παίζουν εκ περιτροπής αυτά τα σποτ, αναφέροντας συγχρόνως και το όνομα της διαφημιστικής εταιρείας που το δημιούργησε. Η εκπομπή τους φαίνεται πως θα έχει αρκετό ενδιαφέρον.

Και οι Air Seychelles στη Magnet
Με το γενικό μήνυμα «Τώρα Σεϋχέλλες κατευθείαν σε 7 ώρες», τρέχει η διαφημιστική καμπάνια της Air Seychelles στον εβδομαδιαίο, ημερήσιο και οικονομικό Τύπο. Τον λογαριασμό κινεί η Magnet Advertising.

Τώρα Cleopatra και για τα μαλλιά
Τρία νέα προϊόντα κυκλοφόρησαν πρόσφατα στην ελληνική αγορά από την εταιρεία Colgate-Palmolive Hellas. Πρόκειται για τη νέα ολοκληρωμένη σειρά φροντίδας μαλλιών Cleopatra, που με τη διάσημη υπογραφή και την ίδια εξαιρετική ποιότητα του σαπουνιού Cleopatra, έρχεται να καλύψει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης γυναίκας.

Η νέα ολοκληρωμένη σειρά Cleopatra για τα μαλλιά αποτελείται από το απαλό σαμπουάν ομορφιάς Cleopatra, τον αφρό χτενίσματος και τη λακ μαλλιών Cleopatra.