Οικιακές συσκευές Bosch από την «Τρίας»
Με μια νέα ταινία διάρκειας 33″, συνεχίζεται η καμπάνια των ηλεκτρικών συσκευών Bosch από την Τρίας. Η ταινία αναφέρεται στο νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Bosch, το πλυντήριο πιάτων πλάτους μόλις 45 cm. Εξάλλου συνεχίζεται από την Τρίας η διαφημιστική κάλυψη, από το Ραδιόφωνο και τον Ημερήσιο Τύπο, των 10ήμερων Bosch, που πραγματοποιείται στα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών, αφιερωμένα στα 100 χρόνια.

Μία ταινία… στα άκρα από την Adel-Compton
Την προβολή της νέας collection για τις κάλτσες «Πουρνάρα», που πραγματικά αποτελούν επανάσταση σε σχέδια και χρώματα ανέλαβε η Adel-Compton, με μια πρωτότυπη ταινία 35″. Με κύριο θέμα έναν άνδρα που έχει τόσο ξετρελαθεί από τις κάλτσες του, ώστε φτάνει σε υπερβολές, η ταινία περνάει το μήνυμα: «Κάλτσες Πουρνάρα, η μόδα στα άκρα». Το σενάριο και η επιμέλεια παραγωγής είναι του Τάσου Αρβανίτη, Διευθυντή δημιουργικών υπηρεσιών της Adel-Compton και η παραγωγή είναι της Stefi Films σε σκηνοθεσία Γιάννη Τυπάλδου.

Softone από την BBDO
Με σύνθημα «Σήμερα τα φώτα λέγονται Softone», η BBDO λανσάρισε διαφημιστικά το νέο αυτό προϊόν του light division της Philips. Η Softone είναι ένας νέος λαμπτήρας, απόλυτα σύγχρονης τεχνολογίας, γαλακτώδης, με αποτέλεσμα να πετυχαίνει την απόλυτη διάχυση του φωτός. Η ταινία είναι 27″ της οποίας την παραγωγή πραγματοποίησε η ΚΙΝΟ. Το λογαριασμό χειρίζεται ο Γ. Γούλιος.

Διακοπή συνεργασίας Bates-ΣΕΛΜΑΝ
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η διαφημιστική εταιρεία Ted Bates και η βιομηχανία ξύλου ΣΕΛΜΑΝ, διέκοψαν τη συνεργασία τους. Η διακοπή έγινε με πρωτοβουλία της Ted Bates για λόγους γενικότερης επιχειρηματικής πολιτικής. Όπως είναι γνωστό, το 1985 διαφήμιση της Ted Bates για τα παρκέτα ΣΕΛΜΑΝ τιμήθηκε με Clio Award στη Νέα Υόρκη.

Εύα: Τα προβλήματα των αιφνιδιασμών
Δεν είναι χωρίς προβλήματα, παρά τη σημαντική κυκλοφοριακή του επιτυχία, το νέο γυναικείο περιοδικό «Εύα», που επισυνάπτεται μαζί με τις «Εικόνες» κάθε 15 μέρες. Το ποσοστό των διαφημίσεων στην ύλη του, δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό, στα πρώτα τεύχη, κάτι που φαίνεται πως οφείλεται στην αιφνιδιαστική ανακοίνωση της νέας έκδοσης από το συγκρότημα του «Έθνους». Πράγματι, όταν έγινε γνωστή η έκδοση του νέου περιοδικού, οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι είχαν ήδη κλείσει τα προγράμματά τους, της προ-Χριστουγεννιάτικης περιόδου, που είναι συνήθως η παραγωγικότερη από πλευράς διαφημιστικών εσόδων για όλα τα περιοδικά.

Η τακτική του αιφνιδιασμού, που επέλεξε το συγκρότημα του «Έθνους» είναι προφανές πως οφείλεται κυρίως στον σκληρότατο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά, που επιβάλλει τις απότομες κινήσεις, παρόλο το κόστος που οπωσδήποτε υπάρχει στο μέτωπο των διαφημιστικών εσόδων.

Νέες τιμές του «Κέρδους»
Το «χορό» των νέων τιμών άνοιξε το «Κέρδος» που έστειλε το νέο τιμοκατάλογό του στις διαφημιστικές εταιρείες. Από όσο γνωρίζουμε το «Κέρδος» είναι η πρώτη οικονομική εφημερίδα που ανακοινώνει την αύξηση που θα ισχύσει από την 1.1.1988. Οι αυξήσεις του «Κέρδους» είναι αρκετά μεγάλες (30%-40%), ενώ είναι σαφές ότι η εφημερίδα αισθάνεται σήμερα κυκλοφοριακά ισχυρή, τόσο ώστε οι τιμές της να είναι σήμερα 15%-20% υψηλότερες από αυτές που ισχύουν σήμερα, για τη διαφήμιση στο «Εξπρές», την ακριβότερη ως τώρα οικονομική εφημερίδα.