ΑΑΑΙ: Μια εναλλακτική λύση στις πολυεθνικές
Έγινε στον Αστέρα Βουλιαγμένης το ετήσιο Συνέδριο του Διεθνούς Κονσόρτιουμ Ανεξάρτητων Διαφημιστικών Εταιρειών (ΑΑΑΙ). Το θέμα ήταν «Βελτίωση μέσα από την ευελιξία» και το παρακολούθησαν 58 σύνεδροι από 15 χώρες. Την Ελλάδα αντιπροσώπευσε ο Θέμης Κεσίσογλου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Interpress, ενώ κύριος ομιλητής του συνεδρίου ήταν ο Robert Muller. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου απονεμήθηκαν και τα Δημιουργικά Βραβεία της ΑΑΑΙ – οι συμμετοχές έφτασαν τις 862. Η ΑΑΑΙ ήταν ένα κονσόρτιουμ ανεξάρτητων διαφημιστικών εταιρειών σε 90 κύριες αγορές ανά τον κόσμο και αποτελούσε μια λειτουργική εναλλακτική στις γιγαντιαίες πολυεθνικές, προσφέροντας υπηρεσίες σε όλο το κύκλωμα του Μάρκετινγκ και των Δημοσίων Σχέσεων. Με συνολικό ύψος τζίρου 2,4 δισ. δολάρια ήταν το μεγαλύτερο δίκτυο του είδους του και εάν επρόκειτο για εταιρεία, θα ήταν 11η στον κόσμο με βάση τον τζίρο της. Το ελληνικό μέλος της ήταν η Interpress, που δεξιώθηκε τους συνέδρους ως οικοδεσπότης στα γραφεία της.

Καθημερινή «Εξόρμηση»
Σχετικά καλά πήγε η απογευματινή «Εξόρμηση», η επίσημη κομματική εφημερίδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ., που ξεκίνησε να εκδίδεται σε καθημερινή βάση και κυκλοφόρησε ως απογευματινή εφημερίδα. Τον Απρίλιο κατά μέσο όρο πούλησε στην περιοχή Αθήνας-Πειραιά πολύ μεγαλύτερο νούμερο από αυτό που πούλαγε, πριν από την καθημερινή έκδοση, η «Εξόρμηση» της Κυριακής. Η εφημερίδα οπωσδήποτε ωφελούνταν από το προεκλογικό κλίμα, που συσπείρωνε τους οπαδούς του κάθε κόμματος, και είχε, απ’ ότι φαίνεται, αποσπάσει αναγνώστες από τις δύο πλέον φιλικές προς την κυβέρνηση εφημερίδες, την «Αυριανή» και την «Επικαιρότητα», οι οποίες μάλλον υπέφεραν από την έκδοσή της.

Direct Marketing: Ένας άγνωστος κλάδος
Το Direct Marketing ήταν το θέμα της εκδήλωσης που οργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ την Τετάρτη 17 Μαΐου 1989 στο ξενοδοχείο Ledra Marriott, κατά τη διάρκεια της οποίας αναπτύχθηκαν τόσο οι ελληνικές όσο και οι διεθνείς απόψεις. Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης εκπρόσωποι των διαφημιστικών εταιρειών Direct Marketing στην Ελλάδα παρουσίασαν τις θέσεις τους για τον νέο –τότε– κλάδο, ενώ στο δεύτερο μέρος ο Glenmore Trenear-Harvey, Director της Trenear Harvey Direct Ltd και μέλος του British Direct MRK Association, ανέπτυξε το θέμα «Direct Marketing in context». Το Direct Marketing ήταν ένας νέος κλάδος, άγνωστος ακόμη σε πολλά στελέχη, οπότε η παρουσίαση φιλοδοξούσε να εμφανίσει πώς εταιρείες με ευρύ φάσμα καταναλωτικών αγαθών αλλά γραφεία ταξιδιών, εμπορικές ενώσεις, ακόμη και πολιτικά κόμματα χρησιμοποιούσαν το Direct Marketing σαν τμήμα της συνολικής προσέγγισης του Marketing. Παράλληλα παρουσιάστηκαν περιπτώσεις χρήσης του στην έρευνα, την προώθηση πωλήσεων και το τεστ προϊόντος.

Τα Mama’s Papadopoulou στην TV
Με ένα χαρούμενο και ζωντανό σποτ 37 δευτερολέπτων «βγήκε» στην τηλεόραση το νέο commercial των μπισκότων Mama’s Papadopoulou από την Chapman/Palavidis. Tο δημιουργικό της ταινίας ήταν του Μάνου Παλαβίδη σε σκηνοθεσία Α. Τσιλιφώνη, ενώ Account Supervisor ήταν ο Π. Παυλίδης.